PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aplikacja mailem czy pocztą - skuteczność???

  • 1. Data: 2005-02-04 17:00:47
    Temat: Aplikacja mailem czy pocztą - skuteczność???
    Od: "Podst Org Partyjna" <g...@m...de>

    Witam,
    czy Waszym zdaniem wysyłanie CV e-mailem - w ciagu otatnich kilku lat dość
    rozpowszechnione :-)) jest równoważne wysłaniu swych dokumentów do
    potencjalnego pracodawcy/agencji HR listem.
    Poczta el. ma zalety, jest tania i szybka ale też bez skrupolow można ją
    wykasować.
    Z listem nie przychodzi to zazwyczaj tak łatwo/ podarcie lub kosz, działa
    atawistyczna ciekawość co jest w środku.
    Czy obie formy są tak samo skuteczne, jak myślicie??
    Pozdr,
    POP

  • 2. Data: 2005-02-04 19:06:09
    Temat: Re: Aplikacja mailem czy pocztą - skuteczność???
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Tez, tak mysle. Tym bardziej ze jak wyslesz listem poleconym to o ile to
    duza firma to pani Basia nie moze tego wyrzucic tylko wpisuje w ksiazke
    listow przychodzacych.

  • 3. Data: 2005-02-04 20:09:41
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    a ja z wiem ze nikomu sie nie chce 100 czy 2000 kopert otwierac,
    a maile sie wszystkie czyta

    RM

  • 4. Data: 2005-02-04 20:12:32
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 04.02.2005 jarmulowicz krzysztof <j...@p...fm> napisał/a:
    > Tez, tak mysle. Tym bardziej ze jak wyslesz listem poleconym to o ile to
    > duza firma to pani Basia nie moze tego wyrzucic tylko wpisuje w ksiazke
    > listow przychodzacych.

    No i? Ten do kogo to trafi może wyrzucić...
    W pytaniu brakuje powiedzenia, czy CV wysyła _tak sobie_, czy w
    odpowiedzi na ogłoszenie. W tym pierwszym przypadku list mozna wyrzucic,
    moze nie pani Basia, tylko adresat, ale jak nie bedzie zainteresowany,
    to wywali.
    Jesli bylo ogloszenie, to dlaczego kasować bez czytania?

    A, co do maili... niekiedy wiadomosci zostaja na serwerze. Niekiedy po
    skasowaniu lądują w jakimś Trashu. A list... będziesz gonić za
    śmieciarką jak się okaże, że jednak potrzebujesz tej osoby?

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Zupa była OK, ale w mordę i tak dostała.

  • 5. Data: 2005-02-04 21:41:25
    Od: "inzynier" <i...@t...pl>

    Użytkownik "Podst Org Partyjna" <g...@m...de> napisał w wiadomości
> [...]
    > atawistyczna ciekawość co jest w środku.
    > Czy obie formy są tak samo skuteczne, jak myślicie??

    Ja ze swoich skromnych statystyk stwierdzam duzo wyzsza skutecznosc
    aplikacji wyslanych poczta (kazda wyslana poczta nie zostala bez odpowiedzi)
    niz w formie elektronicznej (na 20 wyslanych jedna odpowiedz), przypadek?
    Wiec teraz jesli mam do wyboru jedna z w/w form wybieram tradycyjna z
    wlasnarecznym podpisem na LM :)

  • 6. Data: 2005-02-04 22:18:53
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Chyba mam podobne doswiadczenia. Zawsze sie balem ze Pani Basia kasuje
    e-maile i przedstawia CV swojej corki po zasadniczej.

  • 7. Data: 2005-02-04 23:02:17
    Temat: Re: Aplikacja mailem czy poczt? - skuteczno?ć???
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    Dla mnie zawartość ma znaczenie. Nie czytam tylko (nie ściągam z
    serwera) aplikacji powyżej 0,5 mega.

  • 8. Data: 2005-02-05 07:41:46
    Od: Robert Sander <r...@o...pl>

    "To Pisał Romek" napisał(a):

    > a ja z wiem ze nikomu sie nie chce 100 czy 2000 kopert otwierac,
    > a maile sie wszystkie czyta

    W wiekszych firmach odwrotnie - koperty otwiera sekretariat
    i przynosi posegregowane do konkretnej osoby na biurko,
    a mejle trzeba kliknac, zastanowic sie czy dana osoba moze
    byc potencjalnie przydatna, wydrukowac, odebrac z drukarki sieciowej
    (o ile tego ktos wczeniej nie przelozyl w inne miejsce)
    i dopiero wtedy jestes na biurku w dziale HR.

    Robert

  • 9. Data: 2005-02-05 11:24:30
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 05.02.2005 Robert Sander <r...@o...pl> napisał/a:
    > a mejle trzeba kliknac, zastanowic sie czy dana osoba moze
    > byc potencjalnie przydatna, wydrukowac, odebrac z drukarki sieciowej
    > (o ile tego ktos wczeniej nie przelozyl w inne miejsce)

    W wiekszych firmach maile z aplikacjami są drukowane automatycznie, wraz
    z załącznikami. Drukarka zszywa je i sobie dział HR bierze z podajnika.
    No, chyba ze jest poczta pneumatyczna, wtedy w ogole wygoda...
    Komu by się chciało klikać?

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    I'm Italian and euros are killing me enough as it is,

  • 10. Data: 2005-02-07 18:13:33
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    To zeście mnie pocieszyli.. ja wszystko głównie śle mejlem. No bo skora
    pisze w podaniu że można mejlem.... chyba się przestawie na stara dobrą PP
    ;)