PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem? › Re: Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?
  • Data: 2010-04-06 13:54:48
    Temat: Re: Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?
    Od: "Papa5merf" <P...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "niusy.pl" napisał:
    > Chłopie, weź się puknij. To, że jakiś profesor się trafił albo trafiło się
    > ich 100 w hameryce na jakiejś budowie co umie/ją obracać kielnią nie
    > dowodzi, że przeciętny profesor umie. Jakbyś szukał na całym rynku to
    > stwierdziłbyś, że jednak przeciętny zmywacz umie tylko zmywać a przeciętny
    > profesor tylko profesorować.

    nie bede siem wypowiadał o profesorach, bo to zwykle komusze głąby
    awansowane za dnosicielstfo i inne zasługi dla cccp, ja piszę o faktach, a
    fakty są takei ze ktoś kto jest w stanie zrobić doktorat (oczywiście nie
    pupić, bo i tak bywa) to bez trudu poradzi sibie z obsługą takich prostych
    narzędzi jak młotek, kielnia, czy zmywarka, natomiast w drógą stropnę to się
    nie sprawdza:O)

    > Tak tak, pracownik daje pracę, pracodawca daje możliwość wykonywania pracy

    możliwość wykonywania pracy masz i bez pracodawcy, procodawca tylko od
    ciebie tą pracę kupuje, czyli za nią płaci, a w zasadzie powinien płacić, bo
    jak płaci to każdy wie:O)