PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieta do pracy magisterskiej

  • 1. Data: 2005-06-19 08:43:56
    Temat: Ankieta do pracy magisterskiej
    Od: "Pati" <paciap@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    Witam.

    Jestem styudentką V roku Wydziału Zarządzania. Piszę prace magisterską nt.
    "Zwalnianie Pracowników". Bardzo proszę o wypełnienie mojej ankiety
    http://eit.agh.edu.pl/~mlelek/mgr.php. Wszytskie informacje będa tylko
    wykorzystane do mojej pracy.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam Patrycja

    PS. Rozesłałam tego posta na kilka grup ponieważ chcę aby jak najwięcej osób
    wzieło udział w mojej ankiecie.:)

  • 2. Data: 2005-06-19 20:44:48
    Temat: Re: Ankieta do pracy magisterskiej
    Od: kuba <eoo@_to_skasuj_.poczta.fm>

    On Sun, 19 Jun 2005 10:43:56 +0200, Pati wrote:

    > http://eit.agh.edu.pl/~mlelek/mgr.php.

    Co to znaczy, że ktoś rozstał się z pracodawcą "na własne zadanie"?
    Proponuję zdecydować się, czy korzysta Pani z polskich znaków czy nie.

    A użytkownikom formularza sugeruję, żeby nie wpisywali swoich danych
    osobowych, bo poziom ich ochrony jest niestety żaden. :-) Nazwę użytkownika
    i hasło dostępu do bazy danych, a tym samym zapisanych wyników, można sobie
    pobrać bezpośrednio z katalogu domowego:
    http://eit.agh.edu.pl/~mlelek/

    Gratuluję profesjonalizmu. :-/
    Kuba

  • 3. Data: 2005-06-20 12:22:19
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-19 10:43:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Pati* skreślił te oto słowa:

    > Z góry dziękuje i pozdrawiam Patrycja

    Przeprowadzając badanie należy się przedstawić z imienia i nazwiska.

    --
    Lia