PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Administrator Systemów Unix / Linux - Kraków

  • 1. Data: 2011-01-20 14:09:08
    Temat: Administrator Systemów Unix / Linux - Kraków
    Od: "Arces Network, LLC" <s...@g...com>

    Arces, amerykańska firma z oddziałem w Krakowie szuka kandydatów na
    Administratora Systemów Linux/Unix.
    Jeśli wiesz, że Emacsem nie da się przez Sendmail, jeśli wiesz, że
    FreeBSD to nie jest jakaś dziwna odmiana Linuxa, i jeśli uważasz, że
    uptime 365 dniowy to żaden powód do dumy (miałeś więcej!) to jesteś
    właśnie tą osobą, której szukamy!

    Od kandydatów wymagamy:

    * dobrej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie)
    * minimum 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    * znajomości i zrozumienia sieci TCP/IP (routingu i firewalli)
    * umiejętności administracji conajmniej dwóch dystrybucji systemu
    Linux i dowolnego systemu Unix
    * umiejętności instalacji i konfiguracji systemów Windows
    * umiejętności administracji relacyjnymi bazami danych (MySQL,
    PostgreSQL)
    * umiejętności samodzielnej organizacji pracy i układania priorytetów,
    pracy w zespole i odpowiedzialności
    * wysokiej kultury osobistej i poczucia humoru (i to nie kiedy chodzi
    o wypłaty ;)

    Do obowiązków pracownika należeć będzie:

    * nadzór nad poprawnym funkcjonowaniem powierzonych systemów i sieci
    * instalacja, konfiguracja i administracja systemami operacyjnymi
    firmy i jej klientów
    * tworzenie, zarządzanie i nadzorowanie zgłoszeń (incydentów)
    * tworzenie dokumentacji technicznej
    * bezpośredni kontakt z klientami firmy

    Pracownikom oferujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie (w zależności od posiadanego doświadczenia
    i zaprezentowanych umiejetności)
    * bogaty pakiet socjalny (pakiet prywatnej opieki zdrowotnej -
    Promedis, pakiet bezpłatnego dostępu do punktów sportowych - Benefit
    Systems)
    * pełną umowę o pracę po 2 miesięcznym okresie próbnym
    * możliwość współpracy z międzynarodowymi klientami
    * jasną i dokładnie określoną ścieżkę kariery, możliwość rozwoju
    osobistego
    * elastyczny czas pracy (dostosowany do zajęć na uczelni lub spraw
    prywatnych)
    * naprawdę przyjazną i luźną atmosferę w pracy :)

    Jeśli jesteś zainteresowana/y prześlij swoje dokumenty w języku
    angielskim (CV, list motywacyjny i aktualne zdjęcie) poprzez formularz
    lub bezpośrednio na adres job-ad [at] arces.net. Informujemy, że
    skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • 2. Data: 2011-01-20 17:50:48
    Temat: Re: Administrator Systemów Unix / Linux - Kraków
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 20.01.2011 14:09, Arces Network, LLC pisze:
    > Arces, amerykańska firma z oddziałem w Krakowie szuka kandydatów na

    > prześlij swoje dokumenty w języku
    > angielskim (CV, list motywacyjny i aktualne zdjęcie)
    Firma może i amerykańska, ale rekrutacja po polsku. Na szczęście
    zwiększa się liczba osób ignorująca ogłoszenia, w których wymaga się LM
    i/lub fotografii.

    --
    live_evil