PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa / administrator-specjalista do spraw infrastruktury informatycznej / etat

  • 1. Data: 2011-01-18 16:50:35
    Temat: Warszawa / administrator-specjalista do spraw infrastruktury informatycznej / etat
    Od: "INFO IK" <i...@i...pl>

    Dział Obsługi Informatycznej Instytutu Kolejnictwa
    poszukuje pracownika do pracy w charakterze:
    administratora / specjalisty do spraw infrastruktury informatycznej

    Wymagamy znajomości co najmniej kilku technologii:
    - budowa sieci LAN, WAN, WiFi, urządzenia i usługi sieciowe
    - okablowanie sieciowe miedziane i światłowodowe
    - serwerowe systemy operacyjne Linux, Windows
    - serwery baz danych MySQL, Oracle, Progress, MS SQL
    - serwery apache, postfix, sendmail, squid, openvpn, kerberos
    - rozwiązania monitoringu infrastruktury sieciowej i użytkowników
    - usługi samba, OpenLDAP, MS ActiveDirectory, NAS, NFS, dhcp, dns
    - wirtualizacja VMware
    - rozwiązania terminalowe
    - macierze dyskowe
    - zasilanie awaryjne
    - backup i archiwizacja
    - ochrona antywirusowa i antyspamowa stacji roboczych i serwerów

    Oczekujemy, że kandydata cechować będzie:
    - uczciwość, sumienność, komunikatywność, dobra organizacja pracy
    - wykształcenie wyższe techniczne
    - znajomość języka angielskiego
    - doświadczenie w pracy w zespołach zadaniowych i projektowych
    - umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji technicznej

    Oferujemy:
    - udział w ciekawych projektach IT
    - dostęp do nowych technologii IT
    - możliwość kreowania architektury IT

    Praca w wymiarze pełnego etatu w Warszawie

    Zgłoszenia na adres: i...@i...pl
    W treści zgłoszenia proszę podać oczekiwane wynagrodzenie brutto

    Prosimy o dopisanie klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym
    dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie
    z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.
    883)."

    Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

  • 2. Data: 2011-01-18 20:27:14
    Od: Bing <k...@w...pl>

    On Tue, 18 Jan 2011 16:50:35 +0100, INFO IK wrote:

> [...]
    > - zasilanie awaryjne
    > - backup i archiwizacja
    > - ochrona antywirusowa i antyspamowa stacji roboczych i serwerów

    czyli model terminatora T1000

  • 3. Data: 2011-01-19 06:40:36
    Od: Jacek Krysztofik <d...@t...pl>

  • 4. Data: 2011-01-19 12:09:22
    Od: "testepp" <t...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Krysztofik" <d...@t...pl> napisał
    > - -snip-
    > Nie, człowieka, który umie czytać.
    ... i podłączyć się pod trakcję.

  • 5. Data: 2011-01-20 00:06:28
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 18-01-2011 o 20:27:14 Bing <k...@w...pl> napisał(a):

    > czyli model terminatora T1000
    Widocznie to Cie przerasta, totez praca nie dla takiego "speca od linuksa"
    jak Ty...

  • 6. Data: 2011-01-21 14:27:46
    Od: Bing <k...@w...pl>

    On Wed, 19 Jan 2011 06:40:36 +0100, Jacek Krysztofik wrote:

    > - -snip-
    to sie ucz !!
    bo ja wywnioskowalem ze nie bardzo wiedza do czego tego nowego czlowieka
    chca