PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absurdy w internecie dla szukających pracy

  • 11. Data: 2009-10-10 16:51:20
    Temat: Re: Absurdy w internecie dla szukających pracy
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Ghost" napisał:
    > Taaa, jak widac tego mi trzeba bylo. PLONK

    ha ha ha, mam nadzieję przygłupie że przynajmniej plonkownicą się umiesz
    bawić i nie będziesz się do mnie wpier****:O)

  • 12. Data: 2009-10-10 18:30:01
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hanm06$7uu$3@nemesis.news.neostrada.pl...
    > ale odwrotnie owszem!:O)
    > ty mylisz pracę z niewolnictwem, u nasz jest niewolnictwo propagandowo
    > nazywane pracą, żeby była praca musi być płaca i to wszystko:O)

    Tzn. niewolnictwo w tym sensie, że ludzie przy tak niskich zarobkach, a
    mających skromne potrzeby jak na aspiracje obywateli UE - wpędzają się w
    spirale zadłużenia. I istotnie - stają się niewolnikami instytucji
    finansowych.

    J.

  • 13. Data: 2009-10-11 18:09:14
    Od: "KKH" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jacem <j...@1...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    > wiadomości news:hafi9q$ed4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >
    > O czym świadczy?
    > Kapitał nie rozróżnia narodowości. Pieniądz jest pieniądz.

    W tym kontekscie (ogloszenia) kapital nie powinien miec znaczenia. Natomiast
    wszelkie generalizujace stwierdzenia oznajmujace, ze kapital nie ma zwiazku z
    narodowoscia sa zwyczajna nieprawda. Rozwaz uproszczony przyklad: narod A
    (majacy panstwo narodowe) nie lubi narodu B (majacy tez swoje panstwo
    narodowe). Ludzie z A wykypuja fabryki zbrojeniowe w B, a nastepnie likwiduja
    je, do tego wykupuja media w B kreujac scene polityczna w B. Kto zdobedzie
    wladze? Swiat dzieli sie na narody dysponujace kapitalem i narody, ktorym sie
    wmawia, ze to niewazne kto ma pieniadzki, bo i tak jetesmy jedna kochajaca
    sie kosmopolityczna rodzina. Narody I-ligowe generalnie pilnuja by ktos ich
    nie powykupywal ponad miare, natomiast narody II-ligowe to najemne parobczaki
    zasuwajace na konto kolonizatorow i patrzace jak zyski leca za granice.

  • 14. Data: 2009-10-11 19:58:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "KKH" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (majacy panstwo narodowe) nie lubi narodu B (majacy tez swoje panstwo
    > narodowe). Ludzie z A wykypuja fabryki zbrojeniowe w B

    Masz na mysli pojedynczych kolesi kupujacych cale fabryki? Sprowadze Cie na
    ziemie - obecnie pieniadze miaja przede wszystkim ponadnarodkowe korporacje.
    To co napisales dobre bylo w dwudziestym wieku a i to nawet nie do jego
    schylku. Nie znaczy to oczywsicie, ze narodowosc juz nie ma zadnego
    znaczenia bo ma - ludzie nie sa do konca rozsadni ani racjonalni. Jednak
    wplyw "narodowych emocji" jest coraz mniejszy.

  • 15. Data: 2009-10-11 20:14:48
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

> [...]
    > nie powykupywal ponad miare, natomiast narody II-ligowe to najemne
    > parobczaki zasuwajace na konto kolonizatorow i patrzace jak zyski

    Odpowiedz na proste pytanie:

    Masz do wyboru firmę z kapitałem polskim, która oferuje ci 3000/mies. i
    korporację z kap. żydowskim, która zatrudni cie za 5000/mies.

    Którą wybierzesz?

  • 16. Data: 2009-10-11 20:17:49
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

> [...]
    > zadnego znaczenia bo ma - ludzie nie sa do konca rozsadni ani
    > racjonalni. Jednak wplyw "narodowych emocji" jest coraz mniejszy.

    Dodam, że do końca nie wiadomo powszechnie, do kogo tak naprawdę należy
    kapitał.
    Czy to z Izraela, czy też poprzez jakichś mocodawców z USA, albo ktos po
    prostu pieniążki pierze. Niestety, tzw. szary obywatel nigdy się o tym
    nie dowie.

    J.

  • 17. Data: 2009-10-11 23:28:43
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "jacem" napisał:
    > Masz do wyboru firmę z kapitałem polskim, która oferuje ci 3000/mies. i
    > korporację z kap. żydowskim, która zatrudni cie za 5000/mies.

    hahaha nie rozsmieszaj z tym żydem płacącym 5000:O)
    żydy tylko kraść umieją i wyzyskiwać lichwą, z tego żyją, to pasożyty,
    myslisz że na całym świecie tempiono ich jak prusaki bez powodu?:O)

  • 18. Data: 2009-11-05 06:43:13
    Od: Łukasz <l...@p...onet.pl>

    Kama pisze:
> [...]
    > większej liczbie gazet i serwisów internetowych zabrania się ludziom chcącym
    > sformułować własne ogłoszenie, umieszczenia takiego ogłoszenia? Podkreślam
    > raz jeszcze, że chodzi mi o ogłoszenia płatne... Wszyscy chcą, żeby zostawiać
    > CV a to przecież absurd. Jest wiele prac, gdzie pracodawcy nie interesuje
    > żadne i tak naściemniane CV pracownika a liczy się doświadczenie lub nawet
    > deklarowana chęć podjęcia specyficznej pracy.
    >
    > Czy ktoś z Was zna gazety drukowane i duże serwisy internetowe, gdzie osoba
    > szukająca pracy może zamieścić własne ogłoszenie?

    Panorama Firm ;)
    No i ogólnie wszelkie katalogi firm, portale biznesowe itp.