PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absurdy w internecie dla szukających pracy

  • 1. Data: 2009-10-06 12:09:16
    Temat: Absurdy w internecie dla szukających pracy
    Od: "Kama" <k...@g...pl>

    Czemu na stronie Gazeta Praca (http://gazetapraca.pl) nie ma możliwości
    dodania ogłoszenia dla osób poszukujących pracę? Można tylko dodać CV
    natomiast samego ogłoszenia jako takiego (płatnego) już nie? Czemu w coraz
    większej liczbie gazet i serwisów internetowych zabrania się ludziom chcącym
    sformułować własne ogłoszenie, umieszczenia takiego ogłoszenia? Podkreślam
    raz jeszcze, że chodzi mi o ogłoszenia płatne... Wszyscy chcą, żeby zostawiać
    CV a to przecież absurd. Jest wiele prac, gdzie pracodawcy nie interesuje
    żadne i tak naściemniane CV pracownika a liczy się doświadczenie lub nawet
    deklarowana chęć podjęcia specyficznej pracy.

    Czy ktoś z Was zna gazety drukowane i duże serwisy internetowe, gdzie osoba
    szukająca pracy może zamieścić własne ogłoszenie?

    Kama

  • 2. Data: 2009-10-06 13:43:55
    Temat: Re: Absurdy w internecie dla szukających pracy
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Kama" napisał:
> [...]
    > chcącym
    > sformułować własne ogłoszenie, umieszczenia takiego ogłoszenia?

    gazeta wyborcza to żydowski kapitał a to o czymś świadczy:O)

    poza tym obecnie następuje specjalizacja podobnych setwisów nie na
    ogłoszeniach, a na zbieraniu i handlowaniu danymi osobowymi zwykle
    umieszczanymi w CV, więc stąd to wynika:O)

    przecież wiadomo ze u nas taki kraj że pracy nie ma, więc i ogłośeń nie ma,
    a bezrobocie spore, wiec na bezrobotnych sie zarabia, taki biznes:O)

  • 3. Data: 2009-10-06 13:57:42
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 6 Oct 2009 12:09:16 +0000 (UTC), Kama napisał(a):

    > Czemu na stronie Gazeta Praca (http://gazetapraca.pl) nie ma możliwości
    > dodania ogłoszenia dla osób poszukujących pracę? Można tylko dodać CV
    > natomiast samego ogłoszenia jako takiego (płatnego) już nie?

    Strzelam, że powodem może być małe zainteresowanie pracodawców tymi
    ogłoszeniami.
    Gdyby było inaczej, właściciele serwisów na pewno nie pozwoliliby sobie na
    kastrowanie serwisów z funkcjonalności, która mogłaby im przynieść dochód.

    > Jest wiele prac, gdzie pracodawcy nie interesuje
    > żadne i tak naściemniane CV pracownika a liczy się doświadczenie lub nawet
    > deklarowana chęć podjęcia specyficznej pracy.

    CV to dokument wykorzystywany do wstępnej selekcji, opisujesz w nim właśnie
    skrótowo swoje doświadczenia, a dane osobowe pozwalają szybko skontaktować
    się z Tobą wybraną drogą.
    Prace, gdzie CV nie jest potrzebne, to chyba najprostsze zadania, gdzie
    doświadczenie nie jest potrzebne, a i żadnej selekcji się nie robi, tylko
    bierze pierwszego który rezolutnie wygląda (dajmy, do pracy w budce z
    lodami).

    Natomiast nawet brak CV niczego nie zamyka - masz ogłoszenie, uważasz że CV
    nie jest potrzebne, dzwoń i spróbuj się od razu spotkać osobiście. Jeśli
    masz rację, wtedy od razu pominiecie ten "papierkowy" etap.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-10-08 18:14:47
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 6 Paź, 15:43, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    > gazeta wyborcza to żydowski kapitał a to o czymś świadczy:O)

    zaciekawilo mnie Twoje podejscie. Czy moglbys mi wyjasnic, dlaczego
    np. rzeczpospolita (z brytyjskim kapitalem) stosuje podobne praktyki,
    a taka gazeta polska (z polskim kapitalem) nie ma w ogole dzialu
    praca? Licze tez, ze oswiecisz mnie jaki jest wplyw narodowosc
    wlascicieli na poziom merytoryczny serwisow praca (zwlaszcza w
    przypadku polskiego kapitalu).

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2009-10-09 06:31:39
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:hafi9q$ed4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > gazeta wyborcza to żydowski kapitał a to o czymś świadczy:O)

    O czym świadczy?
    Kapitał nie rozróżnia narodowości. Pieniądz jest pieniądz.

    > poza tym obecnie następuje specjalizacja podobnych setwisów nie na
    > ogłoszeniach, a na zbieraniu i handlowaniu danymi osobowymi zwykle
    > umieszczanymi w CV, więc stąd to wynika:O)

    Otóż to.
    Towar jak każdy inny, a młodzi dynamiczni (naiwni) wysyłają te swoje
    wymuskane CV-ki... ;-) do anonimowych, często cynicznych odbiorców.

    > przecież wiadomo ze u nas taki kraj że pracy nie ma, więc i ogłośeń
    > nie
    > ma, a bezrobocie spore, wiec na bezrobotnych sie zarabia, taki
    > biznes:O)

    Praca jest, ale problem w tym, że w Polsce praca (przeciętne
    wynagrodzenie i niżej) na etacie nie chroni przed ubóstwem, dlatego ta
    patologiczna sytuacja, siłą rzeczy - demoralizuje.

    J.

  • 6. Data: 2009-10-09 14:11:52
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "jacem" napisał:
    > Kapitał nie rozróżnia narodowości. Pieniądz jest pieniądz.
    ale odwrotnie owszem!:O)

    > Praca jest, ale problem w tym, że w Polsce praca (przeciętne wynagrodzenie
    > i niżej) na etacie nie chroni przed ubóstwem, dlatego ta patologiczna
    > sytuacja, siłą rzeczy - demoralizuje.

    ty mylisz pracę z niewolnictwem, u nasz jest niewolnictwo propagandowo
    nazywane pracą, żeby była praca musi być płaca i to wszystko:O)

  • 7. Data: 2009-10-09 15:41:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >zaciekawilo mnie Twoje podejscie.

    dyskutujesz z dwunastoletnim trolem

  • 8. Data: 2009-10-09 19:50:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hanm7e$8b3$1@nemesis.news.neostrada.pl Ghost
    <g...@e...pl> pisze:

    > dyskutujesz z dwunastoletnim trolem
    Wg mnie to dorosły czub i obsesjonat.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2009-10-09 22:18:50
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Jotte" napisał:
    > Wg mnie to dorosły czub i obsesjonat.

    ha ha czuby to jesteście wy dwaj:O)
    i dotego oba ŻYDY!!!!! ha ha ha ha
    jak to się mówi: udeż w stół a nożyce same się odezwą!:O)

  • 10. Data: 2009-10-10 14:53:43
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:haq7ip$hhk$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > ha ha czuby to jesteście wy dwaj:O)
    > i dotego oba ŻYDY!!!!! ha ha ha ha
    > jak to się mówi: udeż w stół a nożyce same się odezwą!:O)

    Taaa, jak widac tego mi trzeba bylo.
    PLONK