PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsolwenci informatyki!!! › Re: Absolwenci informatyki!!!
  • Data: 2002-03-13 17:58:54
    Temat: Re: Absolwenci informatyki!!!
    Od: <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Mar 2002 14:36:00 +0100, "clockworkoi"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >Bo ich to interesowalo? Wazne, zeby lubic swoja prace. Specyfika zawodu
    >informatyka to ulatwia (z reguly, przynajmniej do niedawna szli pasjonaci -
    >w przeciwnym przypadku dopiero cisnie sie pytanie - po jakiego ch... - bo
    >jak ktos slusznie zauwazyl, mama powiedziala ze duzo zaobi?), ale jesli
    >pasjonujesz sie np historia starozytna, i chcesz zostac np archeologiem, to
    >rob to, po co masz isc na cos co cie nie interesuje? Problem jest z
    >miejscami pracy w danym zawodzie, ale to juz inna broszka.
    Wlasnie.
    A przypomnijcie sobie najbardziej oblegane kierunki w zeszlym roku?
    Prawo,psychologia,informatyka,architektura,telekomun
    ikacja (od
    niedawna) ,anglistyka, archeologia,germanistyka (nie wiem o co jeszcze
    uzupelnic)

    A teraz zastanowmy sie ilu prawnikow, psychologow itd. bedzie
    potrzebne Polsce za 4 lata.

    Pzdr
    Limfo