PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsolwenci informatyki!!! › Re: Re[2]: Absolwenci informatyki!!!
  • Data: 2002-03-13 18:53:31
    Temat: Re: Re[2]: Absolwenci informatyki!!!
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za info.
    Tak dla pewności.
    Mam moduł do jednej bazy napisany przez kogoś innego,
    oczywiście licencja w txtku była, opłata 100$ ewentualnie ( nad tym się
    zastanowię na przyszłość), to nie jest moduł napisany przez firmę tylko
    prywatną osoby z Australii ktora sprzedaje to przez WWW.

    Czy w takim razie mogą mi kazać w razie kontrolii, odhasłować moduły np. w
    Accessie czy mogę im faka pokazać.
    Wiem , że to nieuchciwe z mojej strony ale chciałbym mieć pewność w tej
    sprawie.

    A co do pisania/edytora to mozna przyjąć , że pisałem baze na miejscu.