PracaGrupypl.praca.szukana › AFERA w BUD-BANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2002-02-19 23:53:51
    Temat: Re: AFERA w BUD-BANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > W Bud-Banku powstal zwiazek zawodowy. Prezes na wiadomosc o powstaniu
    > zwiazku zawodowego sam napisal zwolnienia i wreczyl je zalozycielom
    > zwiazku, lamiac tym samym kilka ustaw, w tym prawo pracy. Ciekawe co na
    > to tzw. lewica. Albo machnie reka na zwolnionych pracownikow, albo juz

    O AWS mowisz?

  • 2. Data: 2002-02-20 00:26:09
    Temat: AFERA w BUD-BANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: AFERA <"doradcy"@budbank.pl;b...@b...pl;w.dziewulski@budbank.pl>

    Niejaki Dziewulski - Prezes Bud-Banku lamie
    przepisy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czy tylko ustawy pracownicze???

[...]
    jutro Dziewulski spakuje swoje manatki i poszuka pracy przy zamaitaniu
    ulic.

    Jako ciekawostke podam, ze pow wejsciu Polski do Unii Europejskiej tego
    typu menagerowie jak Pan Dziewulski beda mogli szukac tylko tej drugiej
    pracy.

  • 3. Data: 2002-02-20 00:52:25
    Od: AFERA <"doradcy"@budbank.pl;b...@b...pl;w.dziewulski@budbank.pl>

    AMRA wrote:

    > O AWS mowisz?

    Zwiazek jest w OPZZ, jak mi sie wydaje. Informacje mam z trzeciej reki i
    czesciow z Inspektoratu Pracy

  • 4. Data: 2002-02-20 08:17:38
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    AFERA <"doradcy"@budbank.pl;b...@b...pl;w.dziewulsk
    i@budbank.pl>
    napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >to tzw. lewica. Albo machnie reka na zwolnionych pracownikow, albo juz
    >jutro Dziewulski spakuje swoje manatki i poszuka pracy przy zamaitaniu

    A to co wczoraj zrobil burak Szlanta w Stocznii "kurierem po nocy" .......

  • 5. Data: 2002-02-20 08:29:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A to co wczoraj zrobil burak Szlanta w Stocznii "kurierem po nocy"

    Dobrze zrobil. Szkoda ze u nas nie ma lockout'u...

  • 6. Data: 2002-02-23 11:35:25
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    wrote in message news:a4undg$lpg$5@news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Jako ciekawostke podam, ze pow wejsciu Polski do Unii Europejskiej tego
    > typu menagerowie jak Pan Dziewulski beda mogli szukac tylko tej drugiej

    A co to za afera, jezeli zalozenie zwiazku sie nie uprawomocnilo, to nmoga
    mu naskoczyc. Chwasty trzeba wyrywac zanim sie rozrosna i rozplemia.

  • 7. Data: 2002-02-23 11:50:03
    Temat: Re[2]: AFERA w BUD-BANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: a...@s...org.pl (alpha)

    Saturday, February 23, 2002, 12:35:25 PM, napisano:

    a kogo to obchodzi ???
    NTG

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana