PracaGrupypl.praca.dyskusjeADB w Zielonej Górze! › Re: ADB w Zielonej Górze!
  • Data: 2005-09-08 08:58:12
    Temat: Re: ADB w Zielonej Górze!
    Od: "Efendi" <f...@r...di> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NIKO" <N...@Z...ONET.PL> napisał :
    > Witam!
    > Czy może ktoś pracuje w tej firmie? Czy wymagania na rozmowie
    > kwalifikacyjnej są bardzo rygorystyczne?
    > Czy komunikatywna znajomośc angielskiego(tzn. bez problemów ze
    zrozumieniem,
    > małe z wysłowieniem ) dyskwalifikuje na starcie?
    > Jakie zarobki na początku?
    > Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Z góry dzięki

    Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej 2 lata temu. I 3-ch kolegow z firmy
    rowniez. Na rozmowie rozwiazuje sie zadania testowe. Angielski jest
    testowany poprzez czytanie i tlumaczenie tekstu technicznego. Firma sama
    prowadzi kursy angielskiego wiec mozna nabrac plynnosci.
    O zarobki nie wypada pytac, przeciez to sa poufne dane...