PracaGrupypl.praca.dyskusjeADB w Zielonej Górze! › Re: ADB w Zielonej Górze!
  • Data: 2005-09-09 07:09:23
    Temat: Re: ADB w Zielonej Górze!
    Od: "Efendi" <f...@r...di> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stachu" <p...@p...onet.pl> napisał :
    > Witam,
    > Nie pracuję tam, ale niedawno na uczelni u nas robili test
    > kwalifikacyjny na praktyki. Moim zdaniem był trudny. Jeżeli Cię
    > interesuje co tam było, już mówię - "goły" C (był test z C++ i Javy
    > jeszcze, ale nie pisałem). Generalnie, zakręcone makrodefinicje,
    > pokręcone funkcje, żonglerka wskaźnikami. Zadań dużo czasu mało. Test
    > zrobiony tak, aby przeszli go ci, którzy rzeczywiście są nieźli i szybko
    > myślą. A był to test dla kandydatów na praktykantów!

    Po wizytach kolegów (programistów) poszukałem w sieci postów o ADB i
    znalazłem nawet treści zadań, nie wiem, czy dziś jest to nadal dostępne.
    Przed chwilą szukałem w googlach i nie znalazłem. Znalazłem natomiast info,
    że tam pracuje się w trybie zadaniowym - aż się skończy, czyli do oporu, np.
    do 22-ej...