PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
  • Data: 2005-09-04 14:12:49
    Temat: Re: A teraz...
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: camel [Sun, 4 Sep 2005 14:37:48 +0200]:

    > Raczej głównie z powodu "robienia pracodawcom dobrze" -> furtki
    > podatkowe, ułatwienia, obniżenia CIT, dopłaty, pomoc publiczna
    > i co tam jeszcze a zatrudnienie nie wzrasta. Dlaczego?

    Dlatego ze powyzsze maja mizerny zwiazek z zatrudnieniem. To,
    ze dostaje gratis jakies pieniadze, nie sprawia nagle, ze ten
    zatrudniany pracownik robi mi sie oplacalny. To by musialy byc
    duzo wieksze pieniadze, takie ktore mi pokryja straty z tego
    pracownika przez dluzszy okres czasu.

    Dzialac trzeba w sferze kosztow zatrudnienia, a nie gdziestam
    naokolo bez zwiazku z nim.

    Kira