PracaGrupypl.praca.dyskusjeA może powinnam się przekwalifikować? Poradżcie proszę... › Re: A może powinnam się przekwalifikować? Poradżcie proszę...
  • Data: 2006-10-18 06:22:43
    Temat: Re: A może powinnam się przekwalifikować? Poradżcie proszę...
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Joanna tel. 691 766 338 napisał(a):

    > Wysłałam ponad 50-60 ofert do wybranych przeze mnie firm z mojego miasta -
    > Lubina (dolnośląskie). Poza tym odpowiadam na wszystkie oferty, jakie się
    > pojawiają w internecie i Gazecie Wyborczej. Odpowiadam na oferty dotyczące
    > księgowości i pomijam te, w których wymaga się języków obcych na wysokim
    > poziomie.

    Czasami moze byc to blad... Niestety czesc ogloszen jest pisana przez
    ludzi, ktorzy nie za bardzo wiedza czego chca, a ze wymog bardzo dobrej
    znajomosci jezykow obcych jest w modzie, wiec tez dopisuja... Szukajac
    pracy spotkalem sie z tym wiele razy. Pozniej sie okazywalo, ze
    znajomosc, tak, ale tak by mozna bylo sobie doczytac cos w dokumentacji
    - w ogloszeniu byla biegla znajomosc w mowie i pismie.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl