PracaGrupypl.praca.dyskusjeA może powinnam się przekwalifikować? Poradżcie proszę... › Re: A może powinnam się przekwalifikować? Poradżcie proszę...
  • Data: 2006-10-17 21:42:14
    Temat: Re: A może powinnam się przekwalifikować? Poradżcie proszę...
    Od: "Joanna tel. 691 766 338" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User <a...@m...com> napisał(a):

    > Napisz, co Ty konkretnie w tym kierunku
    > robisz.

    Wysłałam ponad 50-60 ofert do wybranych przeze mnie firm z mojego miasta -
    Lubina (dolnośląskie). Poza tym odpowiadam na wszystkie oferty, jakie się
    pojawiają w internecie i Gazecie Wyborczej. Odpowiadam na oferty dotyczące
    księgowości i pomijam te, w których wymaga się języków obcych na wysokim
    poziomie.
    Często odwiedzam Urząd Pracy, w którym niewiele się dzieje... Ostatnio
    zaczęłam osobiście składać oferty w biurach rachunkowych, ale niestety,
    mówią: może po nowym roku...
    Nie wiem co jeszcze mogę zrobić, zaczynam tracić wiarę...

    Pozdawiam