PracaGrupypl.praca.dyskusjeA może powinnam się przekwalifikować? Poradżcie proszę... › Re: A może powinnam się przekwalifikować? Poradżcie proszę...
    From: "doktorynka" <nic z tego@bez.adresu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A może powinnam się przekwalifikować? Poradżcie proszę...
    Date: Tue, 17 Oct 2006 19:10:06 +0200

    Myślę, że potrzebujesz nie tyle przekwalifikowania się, co ulepszenia 2
    rzeczy. Ja dzialalm tak i to Ci poradze:

    1) Doświadczenie. Póki nie masz pracy zarobkowej, idź do jakiejś firmy na
    praktyki/ staż. Posiedzisz pare godzin, poznasz ludzi. To nie przeszkodzi Ci
    w szukaniu pracy platnej, a da doświadczenie...

    2) Języki. Jeżeli masz stały dostęp do internetu, spróbuj choćby przez BBC.
    Też przez Deutsche Welle, tam są kursy dla Polaków (www.dw-world.de).

    No i sprecyzuj, co najbardziej chcesz robic.

    Głowa do góry, Joaśka, znajdziesz prace. Ale przygotuj się na to, że czasem
    długo "jedzie" się na zleceniach, zanim przyjdzie etat.