PracaGrupypl.praca.dyskusje › A ja nadal bezrobotna

  • 1. Data: 2005-10-14 22:56:13
    Temat: A ja nadal bezrobotna
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    Oj, wiecie co, ja generalnie to optymistyczna do świata estem nastawiona,
    ale powoli zaczynam się martwić i denerwować.
    Staż minął, i lipa.. podanie tu, podanie tam, ulotki na własną rękę, masa
    ogłoszeń czytanych i pisanych i nic.. echo.
    Chciałabym pracować w zawodzie, ale to też nie koniecznośc.. coś robić
    musze, wiadomo o co chodzi.. kasa ;/
    Z drugiej strony to nie po to się uczyłam, żeby gazety na skrzyżowaniu od 6
    rana sprzedawać.. ujjj jesienna deprecha mnie dopada.

  • 2. Data: 2005-10-14 23:31:07
    Temat: Re: A ja nadal bezrobotna
    Od: fabio <b...@e...pl>

    In article <dipcul$cll$1@atlantis.news.tpi.pl>, f...@o...pl says...

    > Staz minal, i lipa.. podanie tu, podanie tam, ulotki na wlasna reke, masa
    > ogloszen czytanych i pisanych i nic.. echo.

    Moze wiec cos zle robisz? Moze jest to troche tak, ze stawiasz na ilosc,
    a nie na jakosc? Moze wiec niezbyt duzo czasu poswiecasz na dokladne
    zapoznanie sie z ogloszeniem, uzytymi zwrotami, nie czytasz informacji
    na temat firmy, nie zagladasz na ich strone, nie sprawdzasz, czym sie
    dokladnie zajmuja, jakie maja podejscie do biznesu itp?

    Moze umiesc na grupie przykladowe ogloszenie oraz Twoje CV i napisany
    list motywacyjny w odpowiedzi na to ogloszenie (oczywiscie bez danych
    osobowych), a wtedy bedziemy w stanie podpowiedziec, co mozna zmienic na
    lepsze.

    ..:: fabio

  • 3. Data: 2005-10-15 00:59:24
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Zoka <dipcul$cll$1@atlantis.news.tpi.pl> Saturday 15 of October 2005 00:56

    > Chciałabym pracować w zawodzie, ale to też nie koniecznośc.. coś robić
    > musze, wiadomo o co chodzi.. kasa ;/

    Co potrafisz robić?

    Umiesz wypracować te 1500 do 2000(kaczyński) pln na miesiąc, aby dostać
    swoje 800?

    --
    Rafał Maj

  • 4. Data: 2005-10-15 05:34:56
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > Z drugiej strony to nie po to się uczyłam, żeby gazety na skrzyżowaniu od 6
    > rana sprzedawać.. ujjj jesienna deprecha mnie dopada.

    a co to za zawód i gdzie

  • 5. Data: 2005-10-15 10:44:51
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    Jestem fizjoterapeutką po rocznym stażu w jednej z gliwickich przychodni.
    Mieszkam w Zabrzu.
    Pracowałam również w kinie jako pracownik obsługi, na różnych stanowiskach,
    między innymi na kasie.
    Co umiem robić? ciężko sprecyzować, jeśli znajdzie się osoba, która poświęci
    mi odrobinę czasu aby pokazać mi co i jak w sytuacji, w której nie czuję się
    pewnie, to będę robić wszytko, żeby być efektywnym i wydajnym pracownikiem..
    ot co .

  • 6. Data: 2005-10-15 10:50:43
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    Zoka napisał(a):

    > Co umiem robić? ciężko sprecyzować,

    I tu jest Twój problem.
    To TY musisz wiedzieć co CHCESZ robić. I co potrafisz. I na ile swoją
    pracę wyceniasz.

    --
    Pitt

  • 7. Data: 2005-10-15 10:55:20
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    > To TY musisz wiedzieć co CHCESZ robić

    Chcę pracować z dziećmi i dla dzieci.

  • 8. Data: 2005-10-15 11:00:44
    Od: Kira <c...@W...pl>

    Zoka wrote:

    > Chcę pracować z dziećmi i dla dzieci.

    To masz akurat stosunkowo proste zadanie. Skoro jesteś
    jak piszesz fizjoterapeutką, możesz skupić się prywatnie
    na co bogatszych dzieciakach. Ich rodzice akurat świetnie
    zazwyczaj rozumieją, że na dzieciach oszczędzać nie należy
    więc bezproblemowo do nich dotrzesz.

    Pytania podstawowe które musisz sobie zadac:
    - Co mam do zaoferowania? (tutaj dopisz sobie co umiesz)
    - Komu jest to potrzebne i w jakiej sytuaji?
    - Jak dotrzeć do tych ludzi?

    Przygotuj sobie potem wizytówki z kontaktem, informacją
    kim jesteś -- i do dzieła.

    Kira

  • 9. Data: 2005-10-15 11:07:41
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    > Przygotuj sobie potem wizytówki z kontaktem, informacją
    > kim jesteś -- i do dzieła.

    To już mam za sobą, wizytówki a raczej ulotki o tym, co zaoferować mogę
    zrobiłam już dawno.
    Są w większości przychodni, które znam, w hipermarketach w których jest
    możliwośc wystawienia ogłoszeń, znajomi znajomym przekazują.. i dupa ;/
    Jest kilka osób, którym pomagam dojśc do zdrowia, albo utrzymać to co
    osiągnęli do tej pory, ale zależy mi na pracy z której każdego ostatniego
    wypłata na konto pójdzie, zus, składki, ubezpieczenie... nie ma się co
    czarowac, stała praca.

  • 10. Data: 2005-10-15 11:11:27
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Zoka" napisał w wiadomości