PracaGrupypl.praca.dyskusjeA ja nadal bezrobotna › Re: A ja nadal bezrobotna
  • From: fabio <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A ja nadal bezrobotna
    Date: Sat, 15 Oct 2005 01:31:07 +0200

    In article <dipcul$cll$1@atlantis.news.tpi.pl>, f...@o...pl says...

    > Staz minal, i lipa.. podanie tu, podanie tam, ulotki na wlasna reke, masa
    > ogloszen czytanych i pisanych i nic.. echo.

    Moze wiec cos zle robisz? Moze jest to troche tak, ze stawiasz na ilosc,
    a nie na jakosc? Moze wiec niezbyt duzo czasu poswiecasz na dokladne
    zapoznanie sie z ogloszeniem, uzytymi zwrotami, nie czytasz informacji
    na temat firmy, nie zagladasz na ich strone, nie sprawdzasz, czym sie
    dokladnie zajmuja, jakie maja podejscie do biznesu itp?

    Moze umiesc na grupie przykladowe ogloszenie oraz Twoje CV i napisany
    list motywacyjny w odpowiedzi na to ogloszenie (oczywiscie bez danych
    osobowych), a wtedy bedziemy w stanie podpowiedziec, co mozna zmienic na
    lepsze.

    ..:: fabio