PracaGrupypl.praca.dyskusje7 minut rozmowy kwalifikacyjnej › Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 7 minut rozmowy kwalifikacyjnej
    Date: Fri, 16 Sep 2005 15:58:20 +0200

    Re to: mhl999 [Fri, 16 Sep 2005 12:14:44 +0000 (UTC)]:

    > nie wiem jakie to bylo stanowisko, ale osobiscie
    > "pogratulowal" bym jej sposobu doboru kandydatow;)

    Ajtam, nie miales nigdy takiego kandydata, o ktorym wiedziales
    juz od samego poczatku ze cokolwiek nie powie, Ty go i tak nie
    zatrudnisz? ;> Bo mi owszem, pomijajac nawet juz calkiem skrajne
    przypadki, to jak mi ktos wchodzi od reki z postawa "co to nie
    ja" nie poparta taaaaakim doswiadczeniem, i w pierwszych paru
    zdaniach ja potwierdza, to ja dziekuje i zajmuje sie kims innym.

    Znaczy nie sugeruje ze autor watku tak ma. Stwierdzam tylko, ze
    ta niewerbalna naprawde czasami bardzo istotna jest.

    Kira