PracaGrupypl.praca.dyskusje50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM ! › Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
    From: "MC" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
    Date: Fri, 5 Sep 2003 19:30:55 +0200

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bja2gu$2sa$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik MC napisał:
    >
    > W jaki sposób mogą być świadczone Usługi Audioteksowe?
    > (..)
    > 30 minut dla dialerów (taryfa 5)
    >
    > Taryfa audioteksowa Nr taryfy wg. tablicy taryfikacyjnej netto [PLN]
    > VAT [PLN] brutto [PLN]
    > 5 29 3,00 0,66 3,66

    Dla taryfy 5 rzeczywiście jest 3,66, ale dla 6, 7, 8 i 9 odpowiednio 4,22;
    4,88; 7,63 i 9,91. Co prawda przy dialerach jest wpisana taryfa 5, ale nie
    wynika z tego, ze nie moze być zastosowana jakaś inna, np. 6 i 7. Ich
    stosowanie nie jest wymienione w zadnym konkretnym miejscu, a jednak
    istnieją, chyba po to, aby zastapić te wymienione. Zwłaszcza, ze na liscie
    mozliwych tresci serwisu nie ma seksu, ale informacje jezykowe, o usługach,
    kulturalne i inne grzeczne działki. Tego dotyczy taryfa 5. Widocznie seks
    jest drozszy.

    > oczywiście, a złodziejem jest w tym wypadku TPSA, która z tych 3,66
    > firmie audioteksowej wypłaca około 1,5 zł (TPSA zabiera dla siebie 60%
    > stawki z audioteksu), ta firma audioteksowa (operator) musi wypłacić
    > pieniądze firmie typu E-Transfer i dopiero oni wypłacają pieniądze
    > webmasterowi, który reklamuje dialer. Przy czym każdy po drodze musi
    > wziąć swoją prowizję. 85 gr nie jest złą stawką.

    Mało mnie interesuje podział łupów miedzy złodziejem a paserem. Gdyby
    interes był w pełni uczciwy TPSA nie byłaby w stanie tak was(?) oskubywać.

    > teraz już podałem uzasadnienie, a jako dodatkowe podam, że zajmowałem
    > się tematem (ostatnio jakby mniej dzialam) przez ponad 2 lata

    Ale nie zakwestionowałeś żadnego z moich zarzutów. Tak jak w sklepie nazwa
    hurtowni, tak i w tym przypadku uzytkownika nie interesuje kto za dialerem
    stoi i jaki jest podział jego forsy. Towar jest paskudny a i sprzedawca nie
    lepszy.