PracaGrupypl.praca.dyskusje50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM ! › Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
  • Data: 2003-09-06 11:57:27
    Temat: Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MC napisał:
    > Dla taryfy 5 rzeczywiście jest 3,66, ale dla 6, 7, 8 i 9 odpowiednio 4,22;
    > 4,88; 7,63 i 9,91. Co prawda przy dialerach jest wpisana taryfa 5, ale nie
    > wynika z tego, ze nie moze być zastosowana jakaś inna,

    Nie da się zrobić dialera na innej taryfie niż 5, ponieważ nie pozwala
    na to TPSA (jej urządzenia). Nie połączysz sie po prostu.

    > Widocznie seks jest drozszy.

    jak już mówiłem, nie znasz tematu a starasz sie dyskutować

    > Mało mnie interesuje podział łupów miedzy złodziejem a paserem.

    złodziejem a paserem? A gdzie takie cos zachodzi? Znasz definicje słowa
    "paser"?

    > Gdyby
    > interes był w pełni uczciwy TPSA nie byłaby w stanie tak was(?) oskubywać.

    No pewnie, gdyby był uczciwy to by brali 30% prowizji, a że jest
    nielegalny i nieuczciwy to biorą 60%, nie? Sam to wymyśliłeś czy ktoś Ci
    pomagał w dojściu do takich wniosków?

    > Ale nie zakwestionowałeś żadnego z moich zarzutów.

    niby jakich zarzutów? Zarzuciłeś mi, że nie znam się na tym temacie i
    nie poparłem niczym swoich słów, co zresztą wyjaśniłem.

    > Towar jest paskudny a i sprzedawca nie lepszy.

    oho, widze że jesteś z bojówek Radia Maryja..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl