PracaGrupypl.praca.dyskusje50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM ! › Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
  • Data: 2003-09-07 14:59:37
    Temat: Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MC napisał:
    > Cena jest ze strony e-transfers, wiec widocznie można.

    E-transfers akurat ma małe pojęcie o temacie, bo zaczęli sie tym
    zajmować miesiąc temu..

    > Pomogło mi szkolenie w bojówkach radiomaryjnych. To jasne, ze złodziej u
    > pasera dostanie niższą cenę niz zapłaci klient w sklepie.

    Złodziej/paser ktory jest wg prawa ok? Dziwne rzeczy mówisz.

    > Nie wyjaśniłeś na jakiej podstawie zarzuciłeś mi nieznajomość tematu.

    na takiej, że ja znam temat i przeczytałem co napisałeś a potem uznałem,
    że to co napisałeś było bzdurą

    > Mamy też w paru miejscach przekroczenie prawa i regulaminów.

    idź do sądu
    albo lepiej do lekarza - cierpisz na paranoję

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl