PracaGrupypl.praca.dyskusje50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM ! › Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
  • Data: 2003-09-06 15:43:02
    Temat: Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bjci3u$qsa$1@news.onet.pl...

    > Nie da się zrobić dialera na innej taryfie niż 5, ponieważ nie pozwala
    > na to TPSA (jej urządzenia). Nie połączysz sie po prostu.

    Cena jest ze strony e-transfers, wiec widocznie można.

    > No pewnie, gdyby był uczciwy to by brali 30% prowizji, a że jest
    > nielegalny i nieuczciwy to biorą 60%, nie? Sam to wymyśliłeś czy ktoś Ci
    > pomagał w dojściu do takich wniosków?

    Pomogło mi szkolenie w bojówkach radiomaryjnych. To jasne, ze złodziej u
    pasera dostanie niższą cenę niz zapłaci klient w sklepie.

    > niby jakich zarzutów? Zarzuciłeś mi, że nie znam się na tym temacie i
    > nie poparłem niczym swoich słów, co zresztą wyjaśniłem.

    Nie wyjaśniłeś na jakiej podstawie zarzuciłeś mi nieznajomość tematu. Póki
    co mamy w sieci dwa dokumenty sprzeczne ze soba i przy tym zostańmy. Mamy
    też w paru miejscach przekroczenie prawa i regulaminów.

    > oho, widze że jesteś z bojówek Radia Maryja..

    Seks mi nie przeszkadza, tylko kontekst.