PracaGrupypl.praca.dyskusje50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM ! › Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
  • Data: 2003-09-05 13:18:58
    Temat: Re: 50 PLN za GODZINE pracy w serwisie WWW.E-Transfers.COM !
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MC napisał:
    > Badź łaskaw podać jakieś źródło swoich rewelacji. Ja podałem swoje. Każdy
    > moze sprawdzic.

    prosze bardzo:
    http://www.telekomunikacja.pl/biznes/msp/numery_firm
    owe/audioteks/faq.php
    punkt 2:

    W jaki sposób mogą być świadczone Usługi Audioteksowe?
    (..)
    30 minut dla dialerów (taryfa 5)

    Nastepnie:
    12. Ile kosztuje połączenie do Usług Audioteksowych?
    Taryfa audioteksowa Nr taryfy wg. tablicy taryfikacyjnej netto [PLN]
    VAT [PLN] brutto [PLN]
    5 29 3,00 0,66 3,66

    > To po pierwsze. A po drugie 85 groszy w stosunku do 3,66 czy
    > 4,22 to nie jest wielka różnica i niewiele mniejsze złodziejstwo.

    oczywiście, a złodziejem jest w tym wypadku TPSA, która z tych 3,66
    firmie audioteksowej wypłaca około 1,5 zł (TPSA zabiera dla siebie 60%
    stawki z audioteksu), ta firma audioteksowa (operator) musi wypłacić
    pieniądze firmie typu E-Transfer i dopiero oni wypłacają pieniądze
    webmasterowi, który reklamuje dialer. Przy czym każdy po drodze musi
    wziąć swoją prowizję. 85 gr nie jest złą stawką.

    > A po
    > trzecie napisałeś, ze nie znam tematu, ale to Ty nie podałeś żadnego
    > uzasadnienia swojej wersji. Więc który z nas pisze bzdury?

    teraz już podałem uzasadnienie, a jako dodatkowe podam, że zajmowałem
    się tematem (ostatnio jakby mniej dzialam) przez ponad 2 lata

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl