PracaGrupypl.praca.dyskusje › sekretarka, asystentka

  • 11. Data: 2005-02-17 19:21:24
    Temat: Re: Re[2]: sekretarka, asystentka
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > A przy okazji sie podpinam i ja :)
    Hehe, kącik porad dla przyszłych asystentek - sekretarek :)

    > Spodnie oda spodnica?
    > Bo zakiet mam i z tym i z tym :)
    Spodnie. Zdecydowanie. Najbardziej neutralne.

    > jak jeszcze cos mozesz poradzic to prosze :)
    Hmm.. to poprosze jakieś pytania bo nic mi narazie do głowy nie przychodzi
    :)

  • 12. Data: 2005-02-17 19:25:04
    Temat: Re: sekretarka, asystentka
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Z tym robieniem kawy to niestety jest tak, że wszystko zależy od szefa:)
    > Zasada jest taka, ze im szef jest głupszy, tym robienie kawy staje się
    > arcyodpowiedzialnym zadaniem;)

    Eh.. o kawie to mi nawet nie wspominaj bo znów mi agresywność wzrasta jak
    sobie przypomne.. ;)
    Dawajcie pytania, co bede wiedziec odpowiem :)

  • 13. Data: 2005-02-17 19:28:29
    Temat: Re[4]: sekretarka, asystentka
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    S> Hehe, kącik porad dla przyszłych asystentek - sekretarek :)

    no sluchaj.. moze otworzysz kacik porad dla przyszlych/niedoszlych
    sekretarek/asystentek? :)

    S> Spodnie. Zdecydowanie. Najbardziej neutralne.

    Czarne, na kantke? Moga byc? :P

    S> Hmm.. to poprosze jakieś pytania bo nic mi narazie do głowy nie przychodzi
    S> :)

    No wyobraz sobie ze mi tez nic do glowy dzisiaj nie przychodzi :)
    Siedze wlasnie nad LM i nic wyplodzic nie moge.. mam jakas blokade
    dzisiaj :) He he :)
    Moze poradz jakie sa typowe bledy przyszlych asystentek/sekretarek..
    co by ich nie popelniac :)
    Wiadomo czlowiek uczy sie na bledach wiec moze by ten etap troszke
    zmniejszyc :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 14. Data: 2005-02-17 19:30:45
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    Mi też nic do głowy nie przychodzi:) Np. o co moga pytac? Wiadomo, ze nie
    można być spiętym - ale czy można cos zażartować? Np.o co można sie ich
    spytać- oczywiście poza zakresem obowiązków, godzin pracy.?

  • 15. Data: 2005-02-17 19:34:59
    Temat: Re: Re[4]: sekretarka, asystentka
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    > Moze poradz jakie sa typowe bledy przyszlych asystentek/sekretarek..
    > co by ich nie popelniac :)

    Żeby później nikt nie śmiał się z doszłych/nie doszłych
    sekretarek/asystentek ;)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2005-02-17 19:40:55
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Czarne, na kantke? Moga byc? :P
    Mogą, mogą :)

  • 17. Data: 2005-02-17 19:42:47
    Temat: Re[6]: sekretarka, asystentka
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    G> Żeby później nikt nie śmiał się z doszłych/nie doszłych
    G> sekretarek/asystentek ;)

    No dokladnie :)
    Wiec co poradzisz dla doszlej/niedoszlej* asystentki? :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

    * odpowiednie skresle za jakies 7 dni :)

  • 18. Data: 2005-02-17 19:43:25
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Mi też nic do głowy nie przychodzi:) Np. o co moga pytac? Wiadomo, ze nie
    > można być spiętym - ale czy można cos zażartować? Np.o co można sie ich
    > spytać- oczywiście poza zakresem obowiązków, godzin pracy.?

    A bo ja wiem, napewno nie pytaj czym sie zajmuje firma bo to powinnas
    wiedziec przed rozmowa :)
    Ja pytam róznie, o jakies sytemy wynagradzan pozapłacowych, godziny pracy,
    system pracy, czy pracuja na crmach - wszystko zalezy jaka firma i w jakim
    kierunku idzie rozmowa. Pytan do nie ma co ustalac wczesniej, przychodzą
    same na rozmowie :)

  • 19. Data: 2005-02-17 23:58:28
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Spodnie. Zdecydowanie. Najbardziej neutralne.

    Protestuję! Zdecydowanie!!!

  • 20. Data: 2005-02-18 05:46:19
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Jan Kowalski [Fri, 18 Feb 2005 00:58:28 +0100]:

    > Protestuję! Zdecydowanie!!!

    :)))))

    Kira