PracaGrupypl.praca.dyskusjeile się czeka na odpowiedź? › Re[3]: ile się czeka na odpowiedź?
    From: m...@p...pl (maik)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re[3]: ile się czeka na odpowiedź?
    Date: 8 Aug 2003 09:51:33 +0200

    Nina M. Miller napisał(-a):

    > zreszta, tak jak juz pisalam - te odpowiedzi moim zdaniem niczemu nie
    > sluza, oprocz upasania ego.

    "Pasąc ego" polepszają swój wizerunek. Poza tym, nie uważam, żeby
    to, że ja chcę aby firma traktowała mnie po partnersku, była
    "pasaniem mojego ego". Oni wymagają ode mnie pewnych rzeczy a ja
    już nic nie mogę? Dostanę pracę, pensję i mam cicho siedzieć?

    Jak dla mnie, firma, która odpowiada potencjalnym pracownikom,
    sprawia lepsze wrażenie.

    Proponuję mały test:

    Rozmawiają dwie osoby:
    A: Firma X nie odpowiedziała na moją aplikację o pracę.
    B: Taak? a Z mi podziękowali za przesłanie dokumentów.

    Pytanie?
    Jeżeli byś przysłuchiwała się takiej rozmowie, to która firma
    zrobiłaby na Tobie większe wrażenie? (zakładając, że nie znasz
    tych firm).

    Pozdrawiam,
    --
    maik