PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3.5 k dla absolwenta...

  • 11. Data: 2005-08-28 21:37:03
    Temat: Re: 3.5 k dla absolwenta...
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <s...@r...pl>
    Pawel Rutkowski napisał(a):

    > Gdzie Ty studiowales ze byla szesciostopniowa skala ocen ?

    Na PWR od dawna jest. Tzn skala jest taka:

    2 (2.0) - niedostateczna
    3 (3.0)- dostateczna
    3+ (3.5) - dostateczna +
    4-4.5 - j.w.
    5 (5.0) - bardzo dobra
    5.5 - celująca

    5+ nie ma. :)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 12. Data: 2005-08-29 01:40:54
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości
    c.pl...
    > Na PWR od dawna jest. Tzn skala jest taka:
    >
    > 2 (2.0) - niedostateczna
    > 3 (3.0)- dostateczna
    > 3+ (3.5) - dostateczna +
    > 4-4.5 - j.w.
    > 5 (5.0) - bardzo dobra
    > 5.5 - celująca
    >
    > 5+ nie ma. :)

    Co najmniej raz byl wyjatek. Facet mial 5.5 ze wszystkiego, a fizyke z nim
    prowadzil dziekan wydzialu czy inna wazna postac, ktory uparl sie postawic
    mu 6.0 nie zwazajac na to, ze takiej oceny nie bylo. Ze wzgledu na jego
    bycie "wazna postacia" nikt tego nie zakwestionowal i facet skonczyl ze
    srednia powyzej 5.5. :)

    I.

  • 13. Data: 2005-08-29 05:44:53
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <detp2i$nnu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Immona napisał(a):

> [...]
    > mu 6.0 nie zwazajac na to, ze takiej oceny nie bylo. Ze wzgledu na jego
    > bycie "wazna postacia" nikt tego nie zakwestionowal i facet skonczyl ze

    O, to fajne. Nie słyszałem. Nie myślałem, że w takiej instytucji da się
    przeskoczyć regulamin studiów. Nie pamiętasz pewnie kto tak się mógł
    uprzeć? BTW, profesorowie fizyki u nas to w ogóle są nieźli. Jeden zamiast
    ocen powstawiał wszystkim studentom zal. do indeksu. Jak w dziekanacie mu
    zwrócili uwagę, że ma byc ocena - powiedział że ten przedmiot na oceny nie
    zasługuje. :)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 14. Data: 2005-08-29 08:12:20
    Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw>

    Immona napisał(a):

> [...]
    > postawic mu 6.0 nie zwazajac na to, ze takiej oceny nie bylo. Ze wzgledu
    > na jego bycie "wazna postacia" nikt tego nie zakwestionowal i facet

    Na politechnice slaskiej tez byli tacy co sie upierali zeby stawiac 5.5.
    I tak bylo w indeksie.
    Tyle ze do oficjalnej sredniej to bylo liczone jako 5.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 15. Data: 2005-08-29 19:19:15
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-08-29, Lukasz Sczygiel <s...@p...tw> wrote:
    > Na politechnice slaskiej tez byli tacy co sie upierali zeby stawiac
    > 5.5. I tak bylo w indeksie. Tyle ze do oficjalnej sredniej to bylo
    > liczone jako 5.

    O, dokładnie tak samo miałem na UMK. Raz mi się zdarzyła ;-) pani
    magister, która bardzo chciała mnie wyróżnić ;-) - i było dokładnie
    tak jak napisałeś.
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH

  • 16. Data: 2005-08-30 11:39:11
    Od: "Robert" <c...@p...onet.pl>

    3.5 tys netto to jakieś 5.5 tys brutto. Nie jest to mało, ale do wyjęcia.
    Znam parę firm, które tyle ABSOLWENTOM płacą (ale ABSOLWENTOM a nie absolwentom).

    Mogę ci podesłać namiary - pisz na priv.

    Pozdrawiam,

    Robert