PracaGrupypl.praca.dyskusje200 zł. za sklep - przykład › Re: NIE KARMIC TROLLA!!!
  • Data: 2002-08-28 10:16:34
    Temat: Re: NIE KARMIC TROLLA!!!
    Od: "RK" <R...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mariusz cymbalistów było wielu... Powiem krótko do szkoły z matmą miałeś
    > chyba pod górkę - w kodzie asmowym nie ma żadnego błędu i jest on 100 %
    > zoptymalizowany i poprawny - pamiętaj że pod debug :)
    > czyli tworzysz .bat i piszesz
    > debug.exe << mbr.txt
    > i tyle
    > Owszem można zrobić:
    > debug
    > lcs:100 2 0 1
    > rcx
    > 200
    > wcs:100
    > ale to jest oklepane i prymitywne
> [...]

    Gosciu, nie masz zielonego pojecia o assemblerze, to jest zenujace co
    probujesz sobie i innym udowodnic.
    Przestan zasmiecac grupe.
    Grupy reversingowe, chyba mi bok rozerwie ! :))))))))))))))))))))
    Paru leszczy co trzecioklasistow zadziwia uzyciem magicznego "DEBUG"
    Nawet nie wiesz gdzie ten twoj "super kod", ktorym sie z nikim nie dzieliles
    Nie zapominaj, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy pisza programy w asmie i cos
    wiedza na jego temat.
    Takimi wstawkami asmowymi to mozesz szpanowac na kursach obslugi Norton
    Commandera.

    RK