PracaGrupypl.praca.dyskusje200 zł. za sklep - przykład › Re: NIE KARMIC TROLLA!!!
  • Data: 2002-08-28 11:03:13
    Temat: Re: NIE KARMIC TROLLA!!!
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> wrote in message
    news:aki5sm$m60$1@absinth.dialog.net.pl...
    > "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> wrote in message

    > Ale podoba im się, jak wypełnia kolejne punkty tego pseudo-CV :-)
    >
    > Języki programowania:
    > HTML
    > WSH, BAT, shells
    >
    > Narzędzia np:
    > Notepad

    Tego nie przyuwazylem, ja piernicze koles ma zdrowo pokrecone :-)

    > Serwery:
    > Ms Access

    No i:
    Btrieve

    > Udział w projektach
    > Projekt i wykonanie klienta RAS pod Win16/Win32 z wykorzystaniem
    technologii
    > GIF89a - Dialer.

    No i:
    "Prezentacja aplikacji client-server WML/NokiaWAPServer z wykorzystaniem
    protokołu WAP"
    Zauwaz - PREZENTACJA (to jest projekt wg niego)

    "Wykorzystanie AmBasic/VBA jako języka do tworzenia raportów w systemie
    Finansowo-Księgowym Symfonia FK"

    Powyzsze tez trudno PROJEKTEM nazwac. Wyglada na, ze kolega w CV podaje
    kazde pier...^H^H^H^H puszczenie baka jakiego dokonal bedac w pracy.