PracaGrupypl.praca.dyskusje200 zł. za sklep - przykład › Re: 200 zł. za sklep - przykład
  • Data: 2002-08-27 09:09:27
    Temat: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak... ale jak ktoś zachłysnął się prymitywnym PHP
    > i żałosną bazą MySQL, która nawet nie gwarantuje
    > integralności danych, to nie ma co się dziwić.

    Niestety pudlo, nie zachlystnalem sie MySQL. Korzystam z Oracle'a i nie mam
    powodow zeby korzystac z MSSQL. Nie twierdze ze ten stystem (MSSQL) jest
    strasznie zly,ale jedynie mialem na mysli to ze pracuje on na platformie M$.
    Sam uzywam Sun Solaris.

    > A jeśli chodzi o samą wydajność rozwiazań MSSQL, to
    > maniakom linucha i prymitywnych pseudo-bazek MySQL,
    > polecam lekturę poważnych serwisów

    Maniakiem Linuxa tez nie jestem ale po co tak naprawde mam przeplacac? Kazdy
    dobiera rozwiazanie takie jak mu odpowiada...

    > Dla niezorientowanych, dodam, że MSSQL Server utrzymuje
    > pierwsze miejsce wydajności od roku, wyprzedzając
    > systemy RDBMS Oracle'a i IBM'a, także pracujące na
    > dużych Unix'ach, a popularność MSSQL'a na świecie ciągle rośnie...

    Mozliwe, mozna sie spierac o to co kto lubi itp.
    Mysle ze na tym zakonczymy dyskusje.

    AM