PracaGrupypl.praca.dyskusje200 zł. za sklep - przykład › Re: 200 zł. za sklep - przykład
  • Data: 2002-08-27 07:18:37
    Temat: Re: 200 zł. za sklep - przykład
    Od: "Arkturus Mengsk" <[nospam]mengsk@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dlaczego podejmę się takiej oferty - bo jestem zapaleńcem i kasa mi się
    > przyda na wakacje.

    wlasnie - na wakacje...a co pozniej?

    Jak pisalem wcześniej www.atemis.pl - firma z referencjami
    > gdzie jest nas wszystkich 5-ciu koderów w tym ja ASP/C/C++/VBA/SQL inne
    > hobbystycznie.

    tak, do kodera to rzeczywiscie duzo Ci jeszcze brakuje. koder to zupelnie
    ktos inny...

    Moje wypociny możecie zobaczyć na www.centralis.pl - robiłem
    > to za darmo bo pracodawca nie płaci i zlewa to, że jest podany do sądu
    pracy,
    > zresztą jest francuzem.

    Wypociny to sa rzeczywiscie. I widac ze jestes zapalencem bo kto by to robil
    za darmo? Troche to wszystko dziwne ale nie moja sprawa.

    Obejrzyjcie sobie dokładnie - przypuszczam, że jako
    > nieliczny z krajanów poznałem system windows 2000 Datacenter Server, który
    > nie jest w Polsce praktycznie dostępny. Mimo to nie uważam, żeby
    centralis.pl
    > był gorszy od serwisu za 10.000 i jeśli ktoś chce mieć podobny sklep to
    > jestem do usług - w tym przypadku 2 tyg i moja stawka 400 PLN - myślę, że
    > uczciwa. Oczywiście ASP i optymalizacja speeda na maxa w SQL-u, czyli to
    co
    > kocham :)

    Pomijajac kwestie samego postu nie uwazam zeby ten serwis byl interesujacy.
    Wystarczy spojrzec na sam design...Pozza tym przy ktorym z kilei kliknieciu
    wychodza bledy, i to ma byc dobry serwis? Chyba chlopie cos Ci sie pomylilo.
    Wedlug mnie to psujesz tylko rynek informatyczny. Zreszta na tej grupie jest
    o tym glosno ostatnio.Platforma MS i serwery ASP/MSSQL nie sa dobrym
    rozwiazaniem (to takie moje prywatne zdanie). Nie wspomne o sprzecie ktory
    trzeba miec do uruchomienia.

    > Pozdrawiam wszystkich nieugiętych cenowo - trochę spójrzcie realnie na
    rynek
    > i nabierzcie pokory

    A ja nie pozdrawiam. Zobaczymy co bedziesz mowil za jakis czas kiedy
    zabraknie zlecen...

    AM