PracaGrupypl.praca.dyskusje › === 1600 PLN misięcznie (płatne każdego dnia po wykonanej pracy) - zapraszamy ===

  • 1. Data: 2003-09-27 20:28:01
    Temat: === 1600 PLN misięcznie (płatne każdego dnia po wykonanej pracy) - zapraszamy ===
    Od: "E-transfers" <j...@w...pl>

    Praca w naszej firmie polega na zbieraniu danych osobowych osób
    zamieszkujących w Twojej miejscowości i wysyłaniu ich do Nas drogą
    elektroniczną.

    Za wypełnioną ankietę osobową otrzymują Państwo wynagrodzenie w wysokości 1
    PLN złotych. Wynagrodzenie jest wypłacane już następnego dnia po wykonanej
    pracy (przelew na konto lub przekaz pocztowy).

    Przy założeniu, że typowa Polska rodzina liczy 3 osoby i wypełnienie jednej
    ankiety zajmuje średnio 6 minut Państwa wynagrodzenie wyniesie 10 zł na
    godzinę czyli ponad 1600 PLN miesięcznie (netto). Pracę mogą Państwo
    rozpocząć już za minutę po wybraniu hasła. Szczegóły znajdą Państwo poniżej.

    Po każdym skończonym dniu, tygodniu lub miesiącu pracy (wybór zależy tylko
    od Państwa jak często mamy wypłacać wynagrodzenie za pracę) należy wysłać do
    nas E-mail na adres: w...@e...com zawierający następujące dane:
    Imię i Nazwisko, dokładny adres zamieszkania, numer telefonu (z
    kierunkowym), numer konta bankowego (jeśli Państwo posiadają) i ilość
    wprowadzonych do naszego systemu ankiet (liczbowo i słownie).

    Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do współpracy z Nami.

    Zapraszamy na stronę www.e-transfers.com w celu rejestracji.

  • 2. Data: 2003-09-27 20:51:36
    Od: "JFK" <j...@j...okg>

    On Sat, 27 Sep 2003 22:28:01 +0200, E-transfers wrote:

    > Praca w naszej firmie polega na zbieraniu danych osobowych osób
    > zamieszkujących w Twojej miejscowości i wysyłaniu ich do Nas drogą
    > elektroniczną.
    bardzo ladnie z tym ze sa male "ale"
    prace oferuje sie na pl.praca.OFEROWANA
    nawet jesli chodzi o prace dla naiwnych
    a poza tym co na to GIODO?
    ze nie wspomne o tym ze nigdzie nie jest napisane po co Wam
    tak szczegolowe dane
    bede wiec zgadywal: SPAM
    a tak z ciekawosci zapytam jaki udzial w tej imprezie ma firma
    banpol s.a?
    pozdrawiam
    --
    JFK

  • 3. Data: 2003-09-28 08:37:10
    Od: "pik" <pik111@ NOSPAM.gazeta.pl>

  • 4. Data: 2003-09-29 08:04:09
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    E-transfers <j...@w...pl> napisał(a):

    > Za wypełnioną ankietę osobową otrzymują Państwo wynagrodzenie w wysokości 1
    > PLN złotych.

    Za taką pracę (proste ankiety) zazwyczaj płaci się 2 złote.

  • 5. Data: 2003-09-29 08:59:45
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "E-transfers" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    Tylko bez jaj proszę.
    To jest dialer

  • 6. Data: 2003-09-29 09:02:01
    Od: "Parasite" <s...@g...pl>

    > Tylko bez jaj proszę.
    > To jest dialer

    a czego sie spodziewales ??? callback'a ???
    ;-)

  • 7. Data: 2003-09-29 10:02:34
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Parasite" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a czego sie spodziewales ??? callback'a ???

    Dialera się nie spodziewałem. Prędzej sposobu na wyciąganie adresów email