PracaGrupypl.praca.dyskusje › wyjazd intergracyjny

  • 1. Data: 2003-09-27 09:13:49
    Temat: wyjazd intergracyjny
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Witam,
    czy ktos z Was zna jakis ośrodek, hotel, pensjonalt itd który będzie w
    stanie zakwaterować ok. 80-90 osób. Najlepsze będą góry, bo wyjazd planowany
    jest na zime. Oczywiście nie musze dodawać, że szukam czegoś w rozsądnej
    cenie:))
    Będę wdzięczna za pomoc.

    Pozdrawiam
    Kaja

  • 2. Data: 2003-09-27 10:54:05
    Temat: Re: wyjazd intergracyjny
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    planowany
    > jest na zime. Oczywiście nie musze dodawać, że szukam czegoś w

    Wszystko zależy co dla Ciebie jest rozsądną ceną.
    Biorąc pod uwagę stosunek cena/jakość polecam "Orle Gniazdo "w
    Szczyrku.
    Przy większych grupach możliwe upusty. Jak to Ci odpowiada moge pomóc
    w negocjacjach. Robimy tam kilka imprez w miesiącu więc mamy pewne
    wyrobione ścieżki:)
    http://www.orle-gniazdo.pl/og/1234.htm
    Na zime terminy trzeba dopinać już teraz.

    Jeśli szukasz czegos innego polecam
    www.kadry.info.pl - bogate źródło info o ośrodkach

    PZDr
    Quba
    www.superszkolenia.pl - czy już się zapisałeś na DARMOWE szkolenie?

  • 3. Data: 2003-09-29 09:36:04
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

> [...]
    planowany
    > jest na zime. Oczywiście nie musze dodawać, że szukam czegoś w rozsądnej

    Grupa dość duża ale poleam:
    Proponuję Muczne http://www.muczne.ihe.pl/ - strona internetowa
    "przemanierowana" ale ośrodek i okolica bardzo fajne - niestety nie znam
    aktualnego cennika.
    Bardzo polecam również ośrodek wypoczynkowy MSW w nad jeziorem Solińskim -
    niestety nie mam przy sobie namiarów, jak chcesz doślę jutro na priv.
    Dobrze wspominam też wspólpracę z ośrdkiem w Kamienicy
    http://www.malopolskie.republika.pl/osr_gorc.htm - ale tam jest chyba za
    mało miejsc (mieli sie rozbudowywać więc trzeba sprawdzić)
    Idealne warunki stwarza takze "Kasprowy" w Zakopanym (nie pamiętam namiarów
    ale łatwo osiągalne), ale tam niestety ceny znacznie odbiegaja od
    "rozsądności" (w ogóle pod tym względem Tatry są fatalne)
    Za to, przynajmniej w zeszłym roku, całkiem rozsąde ceny były w ośrodkach
    hotelowych należących do zbiorników wodnych w Niedzicy
    http://www.zzw-niedzica.com.pl/ (kilka placówek o zróżnicownych cenach i
    standardzie, tuż obok wyciąg i inne atrakcje). Jeżeli chcesz bardziej
    oszczędzić to warto przjechać przez granicę i popytać w hotelu "Cyprian" w
    Spiskiej Starej Wsi (5 min samochodem od Niedzicy) lub w Czerwonym
    Klasztorze, jednak w tym ostatnim standard nie jest specjalnie wysoki....
    Na razie nic innego nie przychodzi mi do głowy
    Pozdrowienia
    Paweł

  • 4. Data: 2003-09-29 16:28:34
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

> [...]
    > Klasztorze, jednak w tym ostatnim standard nie jest specjalnie wysoki....
    > Na razie nic innego nie przychodzi mi do głowy

    Bardzo dziękuję za pomoc. Jeśli mogę liczyć na konkretne namiary, chetnie
    skorzystam.

    Pozdrawiam
    Kaja

  • 5. Data: 2003-09-29 16:30:05
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    Jak to Ci odpowiada moge pomóc

    dziękuję za info. Póki co spróbuję sama ponegocjować, zobacze co mi się uda
    wywalczyć, w razie problemów napewno się odezwę.

    Pozdrawiam
    Kaja

  • 6. Data: 2003-09-29 22:00:57
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Mon, 29 Sep 2003 11:36:04 +0200, "Pawel A." <a...@w...pl> wrote:

    >Proponuję Muczne http://www.muczne.ihe.pl/ - strona internetowa
    >"przemanierowana" ale ośrodek i okolica bardzo fajne - niestety nie znam
    >aktualnego cennika.

    Prosze, tylko nie tam. Jedzcie z ta szarancza w jakies halasliwe, przeludnione,
    zadeptane miejsce ale byle nie do Mucznego. Zostawcie chociaz kawalek
    niezadeptanych Bieszczad.

    >Bardzo polecam również ośrodek wypoczynkowy MSW w nad jeziorem Solińskim -
    >niestety nie mam przy sobie namiarów, jak chcesz doślę jutro na priv.

    O, wlasnie, do Jawora ich.

    Kyniu

    --