PracaGrupypl.praca.dyskusje › 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!

  • 1. Data: 2005-05-10 16:30:59
    Temat: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: "Dorota Kras" <d...@o...pl>

    PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Czy jesteś gotów na cos INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś
    zmęczony
    patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy chciałbyś pracować w
    do-
    mu, poświęcać więcej czasu swojej rodzinie, przyjaciołom lub hobby? Dałeś już
    sobie spo-
    kój z tymi wątpliwymi ofertami, które obiecują wszystko a zostawiają cię z
    niczym? JA TEŻ!
    To, dlatego stałem się Pracownikiem e-mailowym. Prowadzę cały interes on-line,
    co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać całą moją pracę w
    zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    5000-15000
    w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie on-line.
    Nie potrzeba żadnych opłat góry. Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z
    dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku twego
    przyszłego życia!
    W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się (d...@o...pl)
    podając: PRACOWNIK DO OBSLUGI E-MAIL w wierszu tematu.

  • 2. Data: 2005-05-10 16:37:57
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się (d...@o...pl)
    > podając: PRACOWNIK DO OBSLUGI E-MAIL w wierszu tematu.

    Doroto Kras.

    Jestes gupia c***.

    Pozdrawiam.
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-05-10 16:47:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Dorota Kras [10 May 2005 18:30:59 +0200]:

    > Czy jesteś gotów na cos INNEGO?

    Znaczy na grzywne albo wiezienie?

    Nie, nie czuje sie gotowa.

    Kira

  • 4. Data: 2005-05-10 16:58:34
    Od: "jaQbek" <j...@n...spam>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Lubisz spam? Proszę uprzejmie
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    d...@o...pl
    Starczy ?

  • 5. Data: 2005-05-11 07:12:46
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Dorota Kras <d...@o...pl> napisał(a):

    > PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    > Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    > 5000-15000
    > w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie on-line.

    Czy te "10.000 zł/mies. dzięki komputerowi", to znaczy, że jak zarobię
    10.000 i przeznaczę na życie 1000, a za pozostałe 9.000 kupię trzy komputery,
    to w następnym miesiącu - jak będę mieć już cztery komputery,
    to zarobię już 4 x 10.000 = 40.000 i tak dalej więcej co miesiąc ??

    Marek

  • 6. Data: 2005-05-13 01:49:21
    Od: "nsp" <a...@o...pl>

> [...]
    > to w następnym miesiącu - jak będę mieć już cztery komputery,
    > to zarobię już 4 x 10.000 = 40.000 i tak dalej więcej co miesiąc ??

    A jak połowe komputera to 5.000
    Czyli w sumie moze to być np sam monitor, nie dosc ze w 1 miesiąc zarobisz
    na 1 monitorze 5k to mozesz go później jeszcze odsprzedać

    Tylko teraz nasuwa sie pytanie, jak bardzo zużywa sie taki monitor, czy to
    jest zalezne od marki, modelu ... ?
    Hmm...

    :)
    Pozdrawiam
    A.N.

  • 7. Data: 2005-05-14 17:04:28
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 10 maja 2005 18:37, gdy KrzysiekPP napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Doroto Kras.
    >
    > Jestes gupia c***.

    Czemu tak negatywnie reagujecie na oferty pracy?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2005-05-14 17:29:27
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tristan Alder [Sat, 14 May 2005 19:04:28 +0200]:

    > Czemu tak negatywnie reagujecie na oferty pracy?

    Przepraszam. Celowo zostawiam calosc.

    NA CO REAGUJEMY?... Oferty pracy? :) Nie rozsmieszaj mnie :)

    Kira (ubawiona po pachy)

  • 9. Data: 2005-05-14 17:33:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 14 maja 2005 19:29, gdy Kira napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Przepraszam. Celowo zostawiam calosc.
    > NA CO REAGUJEMY?... Oferty pracy? :) Nie rozsmieszaj mnie :)

    No nie wiem, dlatego pytam. Pani Dorota daje ofertę pracy, a wyzywa się ją
    tutaj. Chcę poznać powody. Czy pani Dorota czymś się naraziła?

  • 10. Data: 2005-05-14 17:49:46
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tristan Alder [Sat, 14 May 2005 19:33:33 +0200]:

    > No nie wiem, dlatego pytam. Pani Dorota daje ofertę pracy,

    Nie, Pani Dorota daje tutaj szanse na bycie naciagnietym,
    a w skrajnych przypadkach -- na wyladowanie w wiezieniu.

    > a wyzywa się ją tutaj. Chcę poznać powody.

    Mozliwe sa nastepujace:
    1) Jest po prostu naiwna i liczy na to, ze zarobi
    2) Zorientowala sie ze ja orznieto i sie odgrywa na innych
    3) Z premedytacja oszukuje

    > Czy pani Dorota czymś się naraziła?

    Byciem kanciarzem? Naiwnoscia? Sam sobie wybierz.

    Kira