PracaGrupypl.praca.dyskusje › 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!

  • 11. Data: 2005-05-14 19:52:12
    Temat: Re: 10.000 zł/mies. dzięki komputerowi!!!!
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tristan Alder napisał(a):

    > No nie wiem, dlatego pytam. Pani Dorota daje ofertę pracy, a wyzywa się ją
    > tutaj.

    To nie jest oferta pracy. To jest próba naciągnięcia ludzi na jakiś rodzaj
    piramidek, czy innego rodzaju słynnych internetowych metod z serii
    'how to become a millionaire by doin' a few *click* *click*'.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2005-05-15 07:58:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 14 maja 2005 19:49, gdy Kira napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Nie, Pani Dorota daje tutaj szanse na bycie naciagnietym,
    > a w skrajnych przypadkach -- na wyladowanie w wiezieniu.

    Nie rozumiem :(

    > Byciem kanciarzem?

    Ale co zrobiła? Bo z listu, na jaki odpowiadacie, to chyba nie wynika.
    Jestem tu od niedawna i po prostu nie wiem czym zasłużyła na to miano.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2005-05-15 08:01:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 14 maja 2005 21:52, gdy Wojciech Bańcer napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > To nie jest oferta pracy. To jest próba naciągnięcia ludzi na jakiś rodzaj
    > piramidek,

    Ale skąd to wiadomo? Jakie piramidki można budować na listach
    elektronicznych?

    > czy innego rodzaju słynnych internetowych metod z serii
    > 'how to become a millionaire by doin' a few *click* *click*'.

    Kolega w tym brał udział i sobie chwalił. Przez jakiś czas oglądał reklamy
    podczas oglądania stron WWW, a potem dostał czek na ileśtam dolarów. Potem
    to olał, bo ma dobrą pracę i nie chciało mu się wgapiać w reklamy. Ale jak
    ktoś nie ma pracy, to każdy grosz się przyda.

  • 14. Data: 2005-05-15 09:27:25
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tristan Alder napisał(a):

    > Ale skąd to wiadomo?

    Z konstrukcji 'ogłoszenia'. Słów kluczowych typu 'żadnych opłat z góry',
    astronomicznych kwot które to niby można zarobić, jakoby mających zachęcać
    do wejścia w interes, itd.

    > Jakie piramidki można budować na listach elektronicznych?

    Za znajdowanie kolejnych 'partnerów'.

    > Kolega w tym brał udział i sobie chwalił. Przez jakiś czas oglądał reklamy
    > podczas oglądania stron WWW, a potem dostał czek na ileśtam dolarów. Potem
    > to olał, bo ma dobrą pracę i nie chciało mu się wgapiać w reklamy.

    Tyle, że to nie jest praca. Nie masz podpisanej żadnej umowy, nie rozliczasz
    się z US, więc wiesz... Dajesz też takiej firmie wszystkie swoje dane
    i zezwalasz na dowolne nimi handlowanie. Zgadnij kto na takim interesie
    lepiej wyjdzie. :)

    > Ale jak ktoś nie ma pracy, to każdy grosz się przyda.

    Ale pod warunkiem, że koszty nie przewyższą zysków.
    A w tym wypadku tak nie jest.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 15. Data: 2005-05-15 09:35:19
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tristan Alder [Sun, 15 May 2005 09:58:55 +0200]:

    > Nie rozumiem :(

    Smiem watpic czy faktycznie nie rozumiesz. Najwyrazniej
    jak z archiwow wynika, na niusach jestes od 2002 roku,
    wiec jak na moje oko nie za bardzo istnieje szansa, zebys
    do tej pory nie spotkal sie z ta forma wyludzenia.

    Jesli jednak faktycznie jakims niewiadomym cudem udalo
    Ci sie tego uniknac, to lapaj to:

    http://www.bowi.org.pl/?bowi=180&p=25

    Kira

  • 16. Data: 2005-05-15 10:03:44
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2005 11:35:19 +0200, Kira <c...@-...pl>
    napisał:

    > Najwyrazniej
    > jak z archiwow wynika, na niusach jestes od 2002 roku

    ROTFL :)

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 17. Data: 2005-05-15 10:14:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: T.Omasz [Sun, 15 May 2005 12:03:44 +0200]:

    > ROTFL :)

    No dobra, lokalnego humoru p.c.os.advocacy nie znam, wiec moze
    i cos zabawnego wlasnie mi sie udalo stwierdzic ;) Ale nadal
    jakos nie wierze w szczerosc tego jego pytania ;>

    Oswiecisz mnie? :)

    Kira

  • 18. Data: 2005-05-15 10:32:45
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to niedziela, 15 maja 2005 11:35, gdy Kira napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Re to: Tristan Alder [Sun, 15 May 2005 09:58:55 +0200]:

    > Smiem watpic czy faktycznie nie rozumiesz. Najwyrazniej
    > jak z archiwow wynika, na niusach jestes od 2002 roku,

    O, to słabo szukasz :) W 1996 na jesieni wysyłałem pierwsze listy, a od
    wiosny 1997 korzystałem regularnie :)

    > wiec jak na moje oko nie za bardzo istnieje szansa, zebys
    > do tej pory nie spotkal sie z ta forma wyludzenia.

    Ale ja naprawdę unikam raczej różnych spamów i innych takich i naprawdę nie
    czaję o co Wam chodzi. Fakt, spotkałem się już z takimi reakcjami na
    grupach, ale właśnie teraz chciałbym w końcu zrozumieć ich mechanizm.

    > Jesli jednak faktycznie jakims niewiadomym cudem udalo
    > Ci sie tego uniknac, to lapaj to:
    > http://www.bowi.org.pl/?bowi=180&p=25

    Hm... Nie łapię tego tekstu.

    a) z góry zakładasz, że każde ogłoszenie jest oszustwem.

    b)
    Cytat:
    ---------->
    Faktycznie "praca" polega na jednym: dostajesz jeden lub kilka plików
    tekstowych (zazwyczaj format MS Word) zawierających rzekomo bardzo istotne
    informacje na temat możliwości zarabiania w Internecie czy skutecznej
    sprzedaży.

    Kiedy już je otrzymasz, Twoim zadaniem będzie reklamowanie systemu oraz
    dalsza odsprzedaż "raportów".
    ---------->

    No dobra, ale gdzie tu zarobek? Co pani Dorota miałaby z przesłania mi tych
    istotnych informacji? Sama piszesz:
    2. Nie łudź się, nic nie zarobisz.

    c) roztaczasz w tekście jakąś straszliwą wizję kar i problemów, a moje
    doświadczenie mówi, że niespecjalnie takie problemy się niestety za spam
    miewa ;( Walczę ze spamem, ale to jest walka z wiatrakami :(

    d) roztaczasz te wizje w artykule, ale nie ma żadnych dowodów. Wszystko
    ładnie napisałaś, ale to jest dla mnie mało zrozumiałe. Jakiś czarnowidzki
    tekst o oszustach, ale taki bardzo ogólny, nie bardzo mi coś wyjaśnia :(

  • 19. Data: 2005-05-15 10:37:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to niedziela, 15 maja 2005 12:14, gdy Kira napisał(a) coś na
    pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > No dobra, lokalnego humoru p.c.os.advocacy nie znam,

    ?? Jesteśmy na pl.praca.dyskusje

    > wiec moze
    > i cos zabawnego wlasnie mi sie udalo stwierdzic ;) Ale nadal
    > jakos nie wierze w szczerosc tego jego pytania ;>

    To właśnie mnie denerwuje na grupach. Jak ktoś coś wie i rozumie, to każdy
    pytający jest dla niego buc albo troll. A ja po prostu nigdy nie zajmowałem
    się tematyką zarabiania w Sieci i zawsze sobie pracowałem w swoim spokojnym
    kąciku, więc nie miałem do czynienia z żadnymi oszustami. Stąd dopytuję o
    szczegóły, bo samo ogłoszenie pani Doroty jakoś nie wydało mi się groźne.

  • 20. Data: 2005-05-15 10:40:05
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Sun, 15 May 2005 12:32:45 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > pl.praca.dyskusje. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > O, to słabo szukasz :) W 1996 na jesieni wysyłałem pierwsze listy, a od

    Ja się domyślam, jak się uzyskuje datę 2002: groups.google, "Tristan
    Adler", [1] sortuj według daty, klik na ostatnią stronę z wynikami.

    [1] w tym momencie nastąpił błąd. Nalezało pozostawić sortowanie według
    trafności i popatrzeć już w tym momencie na wyniki.

    Sortowanie wg daty bez zakreślania dat granicznych w wyszukiwaniu
    zaawansowanym, pokazuje 9 najnowszysch stron z wynikami. Dziewiąta w
    wypadku hr.T.A. kończy się właśnie w 2002. A dziesiątej już nie ma.

    T.Omasz, bezrobotny, m.in. analityk. ;)