PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak to przedstawic w liscie motywacyjnym...?

  • 1. Data: 2005-05-10 14:20:17
    Temat: jak to przedstawic w liscie motywacyjnym...?
    Od: nonamer <n...@t...pl>

    Witam,
    mam pewien problem, a mianowicie: w lutym zawiesiłam studia dzienne i
    obecnie jestem na rocznym urlopie dziekańskim. Od października będę
    kontynuować studia zaocznie. Jak w związku z tym najlepiej opisać moją
    sytuacje w LM, tak aby dla pracodawcy było jasne, że jestem w pełni
    dyspozycyjna i jednocześnie mam prawa studenta? Czy w ogóle wspominać o
    urlopie dziekańskim i o przerwaniu aktualnych studiów? W sumie to nie
    chciałabym aby pracodawca pomyślał, że przez kilka lat nic nie robiłam,
    bo tyle właśnie czasu minęło od skończenia poprzedniej szkoły.

  • 2. Data: 2005-05-10 17:36:32
    Temat: Re: jak to przedstawic w liscie motywacyjnym...?
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    nonamer:

> [...]
    > chciałabym aby pracodawca pomyślał, że przez kilka lat nic nie robiłam,
    > bo tyle właśnie czasu minęło od skończenia poprzedniej szkoły.

    A nie można po prostu:

    (...)
    od 2001
    Uniwersytet JakiśTam, w Mieście
    studia pedagogiczne (do 02.2005 w systemie dziennym, obecnie na urlopie
    dziekańskim, od 10.2005 kontynuacja studiów w systemie zaocznym).

    Ale IMHO z dużym prawdopodobieństwem padnie pytanie, czemu urlop.
    Albo po prostu napisz tylko, że zaoczne, i koniec.

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Magda