PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca niepłacący pensji

  • 11. Data: 2004-12-20 13:41:30
    Temat: Re: 1,5 roku??? ja nigdy nie szukałem pracy dłużej niż miesiąc
    Od: Michał Szeląg <l...@w...pl>

    grochu napisał :

    > Pewnie się zdziwisz, ale jeśli ma się 40-tkę na karku, to jest normalne.
    >
    > Ponawiam pytanie: kto ma i jakie doświadczenia z Sądu Pracy ?

    Pozostaje mi wyrazić głębokie ubolewanie i współczucie.
    --
    =======================================
    Między duszą a materią pośredniczy matematyka.

  • 12. Data: 2004-12-20 15:59:21
    Od: "Holden Caulfield" <m...@p...fm>

    Mo stwierdzilł z żartobliwą powagą:
    > mam takie: Jak się rejestrowałam po raz pierwszy, jako absolwentka, to

    Gdzie sie rejestrowalas blondi? W Sadzie Pracy?

  • 13. Data: 2004-12-20 17:11:04
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Michał Szeląg, a któżby!) wyklepał:

    > Tak działa program pierwsza praca!

    LOL. Nie wiem, jak działa ten program, ale to, co mi zaproponowano, to
    była zwykła oferta pracy, wcale nie dla absolwentów.

    Zresztą gdyby nawet, to nie widze powodu tak drastycznych różnic w
    traktowaniu petentów.

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 14. Data: 2004-12-20 17:18:23
    Temat: Re: 1,5 roku??? ja nigdy nie szukałem pracy dłużej niż miesiąc OT
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Holden Caulfield, a któżby!) wyklepał:

    > Mo stwierdzilł z żartobliwą powagą:

    > Gdzie sie rejestrowalas blondi? W Sadzie Pracy?

    O qrka, już miałam parę słów powiedzieć! :-D No to faktycznie mi się
    udało! Ale zasugerowałam sie tematem, co wcale jednak nie upoważnia do
    uwag z założenia obraźliwych! ;-P

    Pozdrawiam
    M.

  • 15. Data: 2004-12-20 17:59:38
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mo; <cq6i1q$l9j$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > znów po roku, to już mnie tylko przeganiano z kąta w kąt, "oferty? na
    > tablicy ogłoszeń proszę sprawdzić i przyjść tu z numerkiem!"

    To pierwsze to był wyjątek niedoceniany przez absolwentów, to drugie to
    norma i tak do końca życia.

    Flyer

  • 16. Data: 2004-12-20 18:48:51
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mo; <cq713u$233$1@inews.gazeta.pl> :

> [...]
    > była zwykła oferta pracy, wcale nie dla absolwentów.
    >
    > Zresztą gdyby nawet, to nie widze powodu tak drastycznych różnic w

    Ja też. ;))) Dlatego od dawna postuluję zniesienie zniżek na ZUS dla
    studentów i różnych ulg dla absolwentów. ;)

    Flyer