PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca niepłacący pensji › Re: 1,5 roku??? ja nigdy nie szukałem pracy dłużej niż miesiąc
    From: Mo <l...@g...nie-smiec>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1,5 roku??? ja nigdy nie szukałem pracy dłużej niż miesiąc
    Date: Mon, 20 Dec 2004 18:11:04 +0100

    Ktoś (Michał Szeląg, a któżby!) wyklepał:

    > Tak działa program pierwsza praca!

    LOL. Nie wiem, jak działa ten program, ale to, co mi zaproponowano, to
    była zwykła oferta pracy, wcale nie dla absolwentów.

    Zresztą gdyby nawet, to nie widze powodu tak drastycznych różnic w
    traktowaniu petentów.

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)