PracaGrupypl.praca.dyskusje › Raiffeisen Bank

  • 1. Data: 2004-05-24 10:34:12
    Temat: Raiffeisen Bank
    Od: "Magik" <h...@t...pl>

    W srode jestem umowiony na 2 godzinny test kwalifikacyjny do pracy w tym
    banku.Moze ktos z Was byl na owym tescie i wie czego mozna sie na nim
    spodziewac ?
    Dziekuje za wszelkie informacje
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-05-24 10:42:39
    Temat: Re: Raiffeisen Bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Magik <h...@t...pl> wrote:
    > W srode jestem umowiony na 2 godzinny test kwalifikacyjny do pracy w
    > tym banku.Moze ktos z Was byl na owym tescie i wie czego mozna sie na
    > nim spodziewac ?

    Tak juz troche mniej z tematem.
    Na SGH pojawilo sie ogloszenia o praktykach, a wyglodniale wilczki rzucily
    sie taka lawa, ze Raffi nie poradzilby sobie z przepytywaniem.
    Z tego co slyszalem Pani dzwonila do kandydatow i mowila im" "Ma Pan/Pani 2
    minuty na przekonanie mnie, ze ta praktyka nalezy sie Panu/Pani".
    LOL ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-25 19:27:59
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Magik" <h...@t...pl> wrote in message
    > W srode jestem umowiony na 2 godzinny test kwalifikacyjny do pracy w tym
    > banku.Moze ktos z Was byl na owym tescie i wie czego mozna sie na nim
> [...]

    To teraz robia jakies tetsy? Ja tam mialem tylko rozmowe i wypelnialem
    papier o umiejetnosciach - jakies takie ichnie cv. No ale to bylo 3 lata
    temu.
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2004-05-25 19:29:18
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c8sjll$i3u$1@news.onet.pl...
    <cut>
> [...]
    2
    > minuty na przekonanie mnie, ze ta praktyka nalezy sie Panu/Pani".

    Hehe, a mozesz powiedziec skad takie info? Znajomi znajomych, pani Zosia z
    parcy, obiegowa opinia czy od kogos z pierwszej reki?
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2004-05-26 22:57:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Hehe, a mozesz powiedziec skad takie info? Znajomi znajomych, pani Zosia z
    > parcy, obiegowa opinia czy od kogos z pierwszej reki?
    > pozdr
    > /p

    1) znajomy byl na testach - nie dostal telefonu
    2) drugi znajomy nie wiem czy byl, ale o tym uslyszal od osoby, ktora
    telefon dostala

    Zglaszali sie hurtowo ;) wiec jakos duzo osob znajomych.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-27 17:42:08
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > telefon dostala
    >
    > Zglaszali sie hurtowo ;) wiec jakos duzo osob znajomych.

    O tempora, o mores;) Ale prawde mowiac jakos trudno mi w to uwierzyc -
    zreszta moze tak lepiej, niz wywalic do kosza polowe jak leci, a reszte
    fatygowac na darmo na rozmowy?
    pozdr
    /p