PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzeni z przyczyn osobistych..

  • 1. Data: 2004-05-24 06:29:53
    Temat: Wypowiedzeni z przyczyn osobistych..
    Od: "olek" <b...@w...pl>

    Witam,
    Mam umowe o prace na czas okreslony >6 miesiecy bez klauzuli o okresie 14
    dni wypowiedzenia umowy. - Teoretycznie jesli brak porozumienia stron to
    umowy takiej legalnie nie mozna rozwiazac. Czy jesli powolam sie na problemy
    zdrowotne- powazna choroba- czy to moze byc rozwiazanie mojego
    problemu(dalsze pozostawanie w tym miejscu pracy moze doprowadzic do nawrotu
    ciezkiej choroby )???
    Bruce

  • 2. Data: 2004-05-24 19:21:00
    Temat: Re: Wypowiedzeni z przyczyn osobistych..
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zdrowotne- powazna choroba- czy to moze byc rozwiazanie mojego
    > problemu(dalsze pozostawanie w tym miejscu pracy moze doprowadzic do nawrotu

    Wchodzi w rachube porozumienie stron i możesz uzasadnić to stanem Twojego
    zdrowia.Lepiej mieć pracownika zdrowego jak takiego który będzie przebywał na
    zwolnieniu lekarskim. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-05-25 06:36:08
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "olek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdrowotne- powazna choroba- czy to moze byc rozwiazanie mojego
    > problemu(dalsze pozostawanie w tym miejscu pracy moze doprowadzic do

    Witam,

    Umowa jest umowa i jezeli pracodawca stwierdzi ze jestes naprawde chory to
    da Ci 14 dni wypowiedzenia a jezeli sciemniasz i chcesz szybko prace zmienic
    to mozesz sie problemow napytakc. Lapiej pogadac i dojsc do porozumienia z
    pracodawca.

    salut
    Piotrek