PracaGrupypl.praca.dyskusje › Staż w Comarch w Krakowie

  • 1. Data: 2004-05-24 05:18:52
    Temat: Staż w Comarch w Krakowie
    Od: Krycek <k...@w...pl>

    Czy ktos kto go juz odbyl moze mnie poinformowac czy warto zrezygnowac z
    tymczasowej pracy w malej firmie na rzecz stazu w Comarchu.

    Jak wyglada staz i czy jako byly uczestnik moze ktos mi powiedziec ze
    wiele daje czy wrecz przeciwnie - trzeba sie zameczac a kozysci niewielkie.

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    --
    Krycek

  • 2. Data: 2004-05-24 05:34:48
    Temat: Re: Staż w Comarch w Krakowie
    Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl>

    > Czy ktos kto go juz odbyl moze mnie poinformowac czy warto zrezygnowac z
    > tymczasowej pracy w malej firmie na rzecz stazu w Comarchu.

    Opinie o Comarchu slyszalem niepochlebne - firma w rodzaju Prokomu. Jednak w
    zadnym wypadku nie bazuj na tej wypowiedzi bezposrednio, raczej wiecej sie o
    tej firmie na wszelki wypadek dowiedz.
    --
    Olleo

  • 3. Data: 2004-05-24 07:53:28
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olleo" <o...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Opinie o Comarchu slyszalem niepochlebne - firma w rodzaju Prokomu. Jednak
    > zadnym wypadku nie bazuj na tej wypowiedzi bezposrednio, raczej wiecej sie
    > tej firmie na wszelki wypadek dowiedz.

    Firma, jak firma, ale ladnie w CV wyglada...

    Kania

  • 4. Data: 2004-05-24 09:16:41
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Opinie o Comarchu slyszalem niepochlebne - firma w rodzaju Prokomu. Jednak w

    Bo trzeba cos umiec, zeby cos zarobic ;-)

  • 5. Data: 2004-05-24 20:54:47
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj Olleo,

    W Twoim liście datowanym 24 maja 2004 (07:34:48) można przeczytać:

    > Opinie o Comarchu slyszalem niepochlebne - firma w rodzaju Prokomu. Jednak w
    > zadnym wypadku nie bazuj na tej wypowiedzi bezposrednio, raczej wiecej sie o
    > tej firmie na wszelki wypadek dowiedz.

    Kumpel pracował w Comarchu - wytrzymał 2 czy 3 tygodnie i zwiał. Teraz
    pracuje w Prokomie (ściśle mówiąc, w firmie przejętej przez Prokom) i
    bardzo sobie chwali. Więc pewnie zależy na jaki zespół, a więc
    współpracowników/szefa, trafisz.

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Brejkam wszystkie rule za pieniadze
    w Babilonie brejkam rule"

  • 6. Data: 2004-05-24 21:36:34
    Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl>

    > Kumpel pracował w Comarchu - wytrzymał 2 czy 3 tygodnie i zwiał. Teraz
    > pracuje w Prokomie

    Szczerze mowiac bardziej mi chodzilo o relacje firma-klienci, niz
    firma-pracownicy, ale ta druga tez ponoc niezadobra.

    Jesli chodzi o moje doswiadczenia z firma - sa znikome - raz wyslalem CV,
    odeslali dokumenty z odpowiedzia odmowna - niestety niezupelnie moje
    dokumenty hie hie. Pare osob z branzy, ktorym opowiadalem, pocieszalo mnie:
    ciesz sie, ze cie nie przyjeli - baaaardzo bys potem zalowal.
    --
    Olleo

  • 7. Data: 2004-05-25 06:50:54
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > pracuje w Prokomie (ściśle mówiąc, w firmie przejętej przez Prokom) i
    > bardzo sobie chwali. Więc pewnie zależy na jaki zespół, a więc

    Pewnie za wysoki poziom byl ... ;-))))

  • 8. Data: 2004-05-25 16:50:03
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj KrzysiekPP,

    W Twoim liście datowanym 25 maja 2004 (08:50:54) można przeczytać:

    > Pewnie za wysoki poziom byl ... ;-))))

    Kolega jak widzę z Comarchu. Niestety muszę Cię ostudzić - gość do
    leserów nie należał a tego czego nie wiedział potrafił się szybko i
    skutecznie nauczyć. Ale stwierdził że w takiej atmosferze i za takie
    pieniądze nie będzie się zarzynał.

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Does anybody here remember Vera Lynn?"

  • 9. Data: 2004-05-27 08:03:46
    Od: "MerlinXP" <M...@W...onet.pl>

    > skutecznie nauczyć. Ale stwierdził że w takiej atmosferze i za takie
    > pieniądze nie będzie się zarzynał.

    on nie, ale inni tak - i na tym ten "byznes" polega
    ;-)