PracaGrupypl.praca.dyskusje › opinia o firmie gloport

  • 1. Data: 2004-05-23 19:58:13
    Temat: opinia o firmie gloport
    Od: Piotr K <p...@u...to.gazeta.pl>

    Witam!
    Czy ktos slyszal lub spotkal sie z firma GLOPORT oraz ich "systemem
    zniżek i rabatów" GLOPORT-CASH? Na ich stronie informacje sa szczatkowe
    (http://www.gloport-cash.com/) wiec moze ktos mial stycznosc z w/w
    firma? Z gory dzieki za opinie.
    Pozdrawiam.
    Piotr.

  • 2. Data: 2004-06-15 15:58:25
    Temat: Re: opinia o firmie gloport
    Od: "Elwood blues" <e...@p...onet.pl>

    Pozdrawiam

    Byłem niedawno na spotkaniu w firmie Gloport - zaprosił mnie znajomy - niejako
    miała to być fantastyczna możliwość dorobienia pieniędzy .... NIE DAJCIE SIĘ
    NA TO ZŁAPAĆ to jest straszny wał - 2 godziny prania mózgu jakimiś bzdetami
    a na końcu jak jesteś zainteresowany "współpracą" - to podpisujesz in blanco
    kwit na prawie 5.000,00 PLN !!!! Kwotę tą trzeba oczywiście zapłacić aby
    podjąć współpracę z tą wspaniałą firmą.

    STRZEŻCIE SIĘ JAK OGNIA !!!!

    jak masz więcej pytań to pisz na mój mail ...

  • 3. Data: 2004-06-28 13:53:07
    Od: h...@v...pl

> [...]
    > podjąć współpracę z tą wspaniałą firmą.
    >
    > STRZEŻCIE SIĘ JAK OGNIA !!!!
    >
    > jak masz więcej pytań to pisz na mój mail ...

    mam pytanie czy coś więcej wiadomo na temat gloportu
    pozdrawiam Mkk