PracaGrupypl.praca.dyskusjeRachmistrz › Re: Rachmistrz
  • From: "Onetka" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rachmistrz
    Date: Fri, 26 Apr 2002 00:47:26 +0200

    Greg napisał(a) w wiadomości: <3cc8259b$1_2@news.vogel.pl>...
    >Tak BTW to dzisiaj mialem losowanie rejonow. Wylosowalem 88 mieszkan i
    >okolo 350 osob (w sumie wiec nie mam zle). Dziewczyna pewna miala
    >szczescie i wylosowala 500 mieszkancow. Gdy placa 2,80 brutto od osoby
    >(brutto, prawda?) to latwo sobie policzyc ile dostanie. A do tego
    jeszcze
    >kilkaset mieszkan i kilka budynkow - za wszystko placi sie osobno. Inna
    >dziewczyna zas wylosowala tylko 150 mieszkancow i marne kilkadziesiat
    >mieszkan. Troszke dziwnie to podzielili...

    Rany!!!
    To ja myślałam, że przydzielą rejon ,w miarę możliwości, który sama
    sobie wybrałam, a tu widzę ...jakieś losowanie!

    Strasznie dużo chętnych zrezygnowało...Powiedziano nam, że dostaniemy
    wiecej mieszkań do spisania......hmm...za te same pieniądze ( od
    formularza)....Tylko kiedy to robić...Spać i jeść przecież trzeba, a
    ludzie w nocy, czy w niedzielę nie wpuszczą do mieszkania.
    Chodzi fama, że będa zaprzęgani do tej roboty urzędnicy państwowi, w
    ramach swojej własnej pracy, bo jest za mało rachmistrzów.

    Pozdrawiam,
    onetka