PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...

  • 11. Data: 2004-07-12 10:37:27
    Temat: Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "marcins" <m...@c...pl> wrote in message
    news:cctlbm$si5$1@inews.gazeta.pl...
    > hehe no tak. niedlugo dojdzie do tego ze jesli spod GUI nie da sie
    > zrobic czegos to system jest _do bani_. ludzie czy wy potraficie
    > cokolwiek skompilowac ? znalesc problem czemu sie nie kompiluje ? nie po
    > co ...skoro sa 'apty' i poldki ( co to za dziwo to nie wiem )
    > ehh a potem kupa 'ynformatykow' ze biegla znajomoscia linuxa..
    A ja kocham urpmi. Wiem, wiem, lama jestem bo uzywam lamerskiego Linuksa.
    Widzisz, myslacy czlowiek chodzi na skróty i mimo, ze raczej nie uzywam
    drake'ów w MDK, to uwazam go za dobry system. A urpmi uwielbiam.

    ps. to ze preferuje MDK, nie znaczy ze nie widzialem na oczy (czyt.
    administrowalem/administruje) innych distro - informacja po to, abys nie
    wyciagal zbyt daleko idacych wniosków.
    ps2. niestety nawet w MDK niezadko trzeba samemu coc skompilowac. :>
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 12. Data: 2004-07-12 10:43:48
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    marcins wrote:

> [...]
    > co ...skoro sa 'apty' i poldki ( co to za dziwo to nie wiem )
    > ehh a potem kupa 'ynformatykow' ze biegla znajomoscia linuxa..

    He, he, nie mam pojęcia o czym gadasz, ale mnie ubawiłeś ... :-D Nie
    będę się na ten temat rozwodził, bo NTG. Przypomniał mi się niedawny
    post z p.r.h.n.'u :

    <cycat>

    Re: co jest blizsze Red Hatowi Enterprise?
    From:
    Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl>
    Date:
    Wed, 5 May 2004 00:29:45 +0000 (UTC)
    Newsgroups:
    pl.rec.humor.najlepsze

    [ From : Łukasz Horodecki <d...@g...ppl>
    ]
    [ Subject : Re: co jest blizsze Red Hatowi Enterprise?
    ]
    [ Newsgroup: pl.comp.os.linux
    ]
    [ Msg-ID : <2...@u...valis.net>
    ]

    ------------- Poczatek -------------

    Dnia 27-04-2004 o 00:12, tommy <b...@e...com> napisał(a):

    > Daruj sobie redszmatę, zainstaluj prawdziwego Linuksa -- Slackware.

    Twoje hardkorowe haksorstwo rozpala mnie do białości. Szaleję za Tobą!

    > tommy

    da.killa

    </cycat>

    Marcins, szalejemy za Tobą, hardkorowy haksorze. :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 13. Data: 2004-07-12 10:59:48
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Piotr Hosowicz wrote:

    > He, he, nie mam pojęcia o czym gadasz, ale mnie ubawiłeś ... :-D

    wiec po co zabierasz glos ? ja sie nie wypowiadam na tematy ktorych nie
    znam. jak bys wiedzial co nieco to slack wlasnie na serwer jest dobrym
    rozwiazaniem ( aby rozwiazac twoje watpliwosci moj pierwszy slack to
    2.2.0 - RH i innnych nie bylo )

    > Marcins, szalejemy za Tobą, hardkorowy haksorze. :-D

    a tego to nie rozumiem..do czego pijesz ? czy ja ( specjalnie
    zacytowalem ) pisalem o tym czy slack/whatever jest gorsze/lepsze ? bez
    flame-wars ( bo to nie ta grupa ). chodzi o prace. wiec jesli ktos gada
    glupoty ( server a sprawa automatycznego upgrejdu ) to sie wypowiadam.
    takie gento ( GUIowe ) na desktop jak najbardziej. ale na server cos do
    dziala i to dobrze.

    m.

  • 14. Data: 2004-07-12 11:33:56
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Mon, 12 Jul 2004 12:59:48 +0200
    marcins <m...@c...pl> wrote:

    > wiec jesli ktos gada
    > glupoty ( server a sprawa automatycznego upgrejdu ) to sie
    > wypowiadam.

    Jak bedziesz adminowal +20 maszynami, ktore musza dzialac, udostepniaja
    uslugi, z ktorych korzysta masa osob to _moze_ zrozumiesz, ze slack nie
    jest rozsadnym rozwiazaniem. EOT bo NTG.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 15. Data: 2004-07-12 11:36:19
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Slawek wrote:

    > Jak bedziesz adminowal +20 maszynami, ktore musza dzialac, udostepniaja
    > uslugi, z ktorych korzysta masa osob to _moze_ zrozumiesz, ze slack nie
    > jest rozsadnym rozwiazaniem. EOT bo NTG.

    ok. eot bo nie ma sensu.

    ps. adminuje 20+ lamuxami + kupa solkow, aix + wan ...
    m.

  • 16. Data: 2004-07-12 11:53:22
    Od: tukan <t...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2004 12:30:42 +0200
    abba <a...@o...pl> napisał(a):

    > gentoo!!! gentoo!!! gentoo!!! gentoo!!! gentoo!!!

    Powiedz to mojemu wysłużonemu Celeronowi 533.
    Ciekaw jestem czy się ucieszy ?

  • 17. Data: 2004-07-12 11:59:40
    Od: abba <a...@o...pl>

    On Mon, 12 Jul 2004 13:53:22 +0200
    tukan <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Powiedz to mojemu wysłużonemu Celeronowi 533.
    > Ciekaw jestem czy się ucieszy ?

    Zaden system nie bedzie Ci pracowal na Twoim wysluzonym celeronie 533 szybciej....!

    Sam duzo lepsiejszego procka nie mam.

    No poza czasem instalacji systemu (wszystkie pakiety kompiluje na biezaco pod twoja
    konfiguracje kompa), ktory zajmnie pewnie z 3-4 dni (u mnie to bylo 2,5-3 dni :) )
    bedziesz mial sys, ktory wycisnie z twego kompa co sie da...

    pozdro

  • 18. Data: 2004-07-12 15:19:42
    Od: slimak <s...@U...pl>

    > ok. eot bo nie ma sensu.

    ma sens ma... hmm nie jestem aministratorem ale chcialbym w przyszlosci
    zostac. IMHO slack jest dobry moim zdaniem na serwer bo mozna powiedziec
    ze jest "suprowy" nie ma tak zadnych kreatorkow i wszystko trzeba samemu
    robic co jest bardzo dobre bo IMHO robisz raz i jest juz na dlugo a
    paczki robione wlasnorecznie tez nie sa glupie - mozna uzyc
    checkinstalla i po sprawie. Przeznaczyc sobie na budowanie jakas
    maszynke w domu i w domu to robic.

  • 19. Data: 2004-07-12 18:03:15
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    > Jak bedziesz adminowal +20 maszynami, ktore musza dzialac, udostepniaja
    > uslugi, z ktorych korzysta masa osob to _moze_ zrozumiesz, ze slack nie
    > jest rozsadnym rozwiazaniem. EOT bo NTG.

    Buhahahahahhaha po raz drugi "Adminie"

  • 20. Data: 2004-07-12 18:19:19
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching marcins write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pon, 12 lip 2004 at 09:24 GMT

    >hehe no tak. niedlugo dojdzie do tego ze jesli spod GUI nie da sie
    >zrobic czegos to system jest _do bani_. ludzie czy wy potraficie

    Rozumiem że jako hardkor admin rzeźbisz wszystko "tymi ręcami", a w przypadku
    posiadania więcej niż dwóch takich maszyn zakrzywiasz czasoprzestrzeń by zdobyć
    więcej czasu na zrobienie wszystkiego "ręcznie" (względnie na wydzierganie
    supermegaskryptu wyważającego otwarte drzwi)?

    >cokolwiek skompilowac ? znalesc problem czemu sie nie kompiluje ? nie po
    >co ...skoro sa 'apty' i poldki ( co to za dziwo to nie wiem )

    Znajomość apta/poldka implikuje nieumiejętność skompilowania programu? Tyyy,
    a jak te pakiety powstają? Z liści zgniłych się lęgną?

    >ehh a potem kupa 'ynformatykow' ze biegla znajomoscia linuxa..

    Uff, nie znam poldka. Może jest jeszcze dla mnie nadzieja ;)

    Pozdrawiam, nieco sarkastycznie :)

    KT
    --