PracaGrupypl.praca.dyskusje › capgemini???

  • 1. Data: 2004-07-11 21:39:39
    Temat: capgemini???
    Od: "saintos" <s...@w...pl>

    witam

    interesuje mnie opinia nt firmy capgemini,
    moze macie jakies doswiadczenia? ktos pracowal, pracuje? moze kogos znajomy?
    jaka atmosfera? jak z zarobkami (w dzialach Technology i Outsorcing), no
    generalnie interesuje mnie wszystko :)
    z gory dzieki za wszelkie informacje.

    pozdr
    s.

    ps. aha w historii juz sprawdzalem i nic nie ma....

    --
    .. http://tutak.info
    .. mail: www.mail2me.z.pl

  • 2. Data: 2004-07-12 07:37:47
    Temat: Re: capgemini???
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "saintos" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    znajomy?
    > jaka atmosfera? jak z zarobkami (w dzialach Technology i Outsorcing), no

    Witam,

    Jest to chyba nastepna Andersen Consulting o ile sie nie myle. Czyli pewnie
    beda wyciskac ostatnie soki z ludzi a z placa to niewiadomo ;)
    Moze sie okazac ze jezeli stawiaja na mlodych to beda placic marnie ale
    niewiadomo jak bedzie po 2 latach pracy.
    Z tego co sie orientuje to firma poszukuje teraz nagminnie ludzi do
    projektow w Niemczech.

    salut
    Piotrek,

  • 3. Data: 2004-12-03 22:45:23
    Od: "Jerez" <j...@s...pl>

    >Witam,
    >
    >Jest to chyba nastepna Andersen Consulting o ile sie nie myle. Czyli pewnie
    >beda wyciskac ostatnie soki z ludzi a z placa to niewiadomo ;)

    To kiedyś Capgemini Ernst&Young, teraz Capgemini, żeby było świeżo.

    Jerzy.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl