PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...

  • 21. Data: 2004-07-12 18:26:53
    Temat: Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Mon, 12 Jul 2004 20:03:15 +0200
    MarcinS <M...@S...pl> wrote:

    > Buhahahahahhaha po raz drugi "Adminie"

    Spoko, kiedys myslalem podobnie jak Ty, nie przejmuj sie - z tego sie
    wyrasta.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 22. Data: 2004-07-12 18:47:54
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    > Rozumiem że jako hardkor admin rzeźbisz wszystko "tymi ręcami", a w przypadku
    > posiadania więcej niż dwóch takich maszyn zakrzywiasz czasoprzestrzeń by zdobyć
    > więcej czasu na zrobienie wszystkiego "ręcznie" (względnie na wydzierganie
    > supermegaskryptu wyważajšcego otwarte drzwi)?

    Hej "Adminie"!. Widze, ze masz olbrzymia wiedze na temat obslugi serwerow
    Linuxowych. Dobrze sie sklada, bo ja jako laik akurat mam pytanie: jak czesto
    trzeba dokonywac aktualizacji oprogramowania na serwerze? Mam w sumie jeszcze jedno
    pytanie odnosnie squida, pozwolisz ze zapytam - czy jak apgetuje sobie np. zwyklego
    squida to czy bede mial od razu mozliwosci korzystania np z opcji delayed-pools?

  • 23. Data: 2004-07-12 19:35:17
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching MarcinS write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pon, 12 lip 2004 at 18:47 GMT

    >Hej "Adminie"!. Widze, ze masz olbrzymia wiedze na temat obslugi serwerow

    A skąd to wyczytałeś? Wróżyłeś z adresu IP, czy też z nagłówków? Forma była
    prześmiewcza, ale widzę że Ci przesłoniła treść pytania. Cóż, trudno.

    [ciach technikalia bo NTG, FUT poster, jeśli chcesz dalej na ten temat
    rozmawiać]

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 24. Data: 2004-07-12 19:56:45
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    > Spoko, kiedys myslalem podobnie jak Ty, nie przejmuj sie - z tego sie
    > wyrasta.

    Jakies argumenty?

  • 25. Data: 2004-07-12 20:26:22
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    Wiadomość napisana przez: Jakub Turski:

    _______________.--'

  • 26. Data: 2004-07-12 20:29:23
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Mon, 12 Jul 2004 21:56:45 +0200
    MarcinS <M...@S...pl> wrote:

    > Jakies argumenty?

    Tez kiedys swiata poza Slackiem nie widzialem i tez smialem sie z osob
    uzywajacych jakies user friendly distro. Pozniej gdy maszynek zaczelo
    przybywac zrozumialem, ze nie warto tracic czasu na robienie wszystkiego
    'recznie' dla samej idei... Postanowilem poznawac inne dystrybucje
    (PLD/Debian) i nowe dla mnie systemy *BSD. Do dzis nie postawilbym
    pewnego softu z binarek (apache+dodatki, mail serwery, proxy itepe z
    roznych powodow...), ale juz chocby instalowanie bibliotek, softu
    codziennego uzytku lub nie wymagajacego wielkiej wydajnosci (nmap, mtr,
    mc, x-y, OO, xmms...) czy takich rzeczy jak openssl, openssh + upgrade
    tego z pakietow to znaczna oszczednosc czasu. Nie smieje sie takze z
    uzytkownikow distro, ktore z zalozenia maja byc latwe... wielu z nich
    korzysta z Linuksa do codziennej pracy rezygnujac z produktow MS [...]

    PS2. *BSD porty / Gentoo emerge - dla lubiacych kompilowac, a mimo
    wszystko latwiej nad wszystkim zapanowac niz w Slackware.

    PS. nie wymagaj argumentow od innych odpisujac 'buahahahah'. Jak dla
    mnie to juz ostateczny EOT. Chcesz podyskutowac to rob FUT'a na
    pl.comp.os.linux

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 27. Data: 2004-07-12 20:34:11
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "MarcinS" <M...@S...pl> napisał w wiadomości

    > Jakies argumenty?

    argc i argv

  • 28. Data: 2004-07-12 20:34:50
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    > A skšd to wyczytałeś? Wróżyłeś z adresu IP, czy też z nagłówków? Forma była
    > prześmiewcza, ale widzę że Ci przesłoniła treść pytania. Cóż, trudno.

    Jej! Zgadles! Naprawde! Z adresu IP. Wprost ubostwiam "Adminow" z neostrad i dsli.

  • 29. Data: 2004-07-12 20:42:57
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching MarcinS write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pon, 12 lip 2004 at 18:47 GMT

    Miałem tego nie robić, ale coś mnie podkusiło :)

> [...]
    >squida to czy bede mial od razu mozliwosci korzystania np z opcji delayed-pools?

    ... a więc mianowicie chciałem Ci Marcinie pogratulować tak szybkiego
    opanowania squida: od <4...@S...pl> do wykorzystania
    zaawansowanych opcji które opisujesz powyżej.

    *eg*

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 30. Data: 2004-07-12 20:47:07
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching MarcinS write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of pon, 12 lip 2004 at 20:34 GMT

    >Jej! Zgadles! Naprawde! Z adresu IP. Wprost ubostwiam "Adminow" z neostrad i dsli.

    Raz: Posiadanie neostrady, albo innego dsla hańbi?

    Dwa: FUT był w poprzednim mailu. W tym też jest. Wyciągnij z tego wnioski :)

    Trzy: Popraw sobie pliterki. Oznaczenie w nagłówkach masz dobre, ale to
    powyżej jest niedobre ;P

    Pozdrawiam,

    KT (FUT warning)
    --