PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...

  • 1. Data: 2004-07-12 00:16:49
    Temat: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    ----- Original Message -----
    From: <p...@a...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Sent: Friday, July 09, 2004 10:35 AM
    Subject: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...

    > Dzien dobry...
    No dobry, nie powiem dobry :)

    > Firma Akron zajmujaca sie dostarczaniem uslug internetowych -
    > poszukuje osoby na pelnoetatowe stanowisko Administratora systemu Linux.
    >
    > (...)
    > Dodatkowymi atutami beda:
    >
    > (...)
    > - Plec: zenska
    > - Znak zodiak: Panna
    Aaaaaa znaczy Panny z pod znaku panny to najlepsze administratorki
    Linuksa...
    Pomijając fakt, że facet pisze poniżej:

    > Zainteresowanych prosimy o przeslanie:
    > (...)
    > oraz w miare mozliwosci odpowiedzi na ponizsze pytania:
    > 1) Ulubiona dystrybucja Linuxa i dlaczego...
    > (...)
    Tu chciałby przeczytać Slackware, albo co bardziej masochistycznego, a sam
    nie potrafi wysłać posta z poprawnym delimeterem, bo i po co on w postach. O
    dziwo post przeszedł bez poprawnego . delimetera i ze stapką dłuższą niż 4
    linie etap moderacji. Zastanawiające, zastanawiające. A już najbardziej
    rozbroił mnie tym:

    > 3) Ulubione zespoly/rodzaje muzyki...
    > 4) Jaki jest moj stosunek do frytek...
    Hmmmm, używają linuksów we frytkownicach odgrywających w trakcie smażenia
    coś z CD? :>
    Pozdrawiam

    ps. i tak by mnie nie przyjeli, gdybym napisał prawdę w odpowiedzi na
    pytanie 2. :) (podpowiem, nie jestem masochostą, a jedynie lubię linuksy)
    --
    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 2. Data: 2004-07-12 01:44:56
    Temat: Re: [ROTFL] FW: Administrator Linux / Wroclaw / Etat ...
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Mon, 12 Jul 2004 02:16:49 +0200
    "motto" <m...@w...pl> wrote:

    > Tu chciałby przeczytać Slackware, albo co bardziej masochistycznego, a
    > sam
    > nie potrafi wysłać posta z poprawnym delimeterem, bo i po co on w
    > postach.

    IMHO Slackware nie jest dobrym rozwiazaniem na serwer z powodu braku
    softu do zarzadzania pakietami jak apt czy poldek itp.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 3. Data: 2004-07-12 06:35:03
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Aaaaaa znaczy Panny z pod znaku panny to najlepsze administratorki
    > Linuksa...

    Akurat ten znak zodiaku znany jest z zamilowania do porzadku i
    deptantycznosci ;-)

  • 4. Data: 2004-07-12 07:23:02
    Od: "tukan" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@a...net> napisał w wiadomości
    > On Mon, 12 Jul 2004 02:16:49 +0200
    > "motto" <m...@w...pl> wrote:

    [ciach]
    > IMHO Slackware nie jest dobrym rozwiazaniem na serwer z powodu braku
    > softu do zarzadzania pakietami jak apt czy poldek itp.

    Przyznam szczerze, że nie używam Slackware'a jako serwer, ale
    jako stacja robocza, system do nauki.
    Z aktualizacją systemu radzę sobie na kilka sposobów:

    - poprzez program swaret www.swaret.org
    - poprzez program slackpkg (jest w dystrybucji na dzień dobry)

  • 5. Data: 2004-07-12 08:28:18
    Od: MarcinS <M...@S...pl>

    > IMHO Slackware nie jest dobrym rozwiazaniem na serwer z powodu braku
    > softu do zarzadzania pakietami jak apt czy poldek itp.

    buehhehe, "Adminie"

  • 6. Data: 2004-07-12 08:49:18
    Od: LadyRoot <l...@c...pl>

    Użytkownik motto napisał:
> [...]

    aaaaa a ja jestem spod znaku panny i pracowałam jako admin linuxa!!!

    szkoda, że nie widziałam tego ogłoszenia, bo bym chętnie wytropiła tego
    łosia, co kombinuje...

    --
    LadyRoot

    -----------------------
    no place like 127.0.0.1

  • 7. Data: 2004-07-12 09:22:23
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Mon, 12 Jul 2004 09:23:02 +0200
    "tukan" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Z aktualizacją systemu radzę sobie na kilka sposobów:
    >
    > - poprzez program swaret www.swaret.org
    > - poprzez program slackpkg (jest w dystrybucji na dzień dobry)

    Tak tylko, ze to sa polsrodki. Nie ma w Slacku niestety nic
    apt'opodobnego. Gdyby bylo bym z niego nie rezygnowal jakies czas temu.
    Wszystkie serwery/routery przestawilem na PLD, Debiana lub FreeBSD.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 8. Data: 2004-07-12 09:24:48
    Od: marcins <m...@c...pl>

    MarcinS wrote:

    > buehhehe, "Adminie"

    hehe no tak. niedlugo dojdzie do tego ze jesli spod GUI nie da sie
    zrobic czegos to system jest _do bani_. ludzie czy wy potraficie
    cokolwiek skompilowac ? znalesc problem czemu sie nie kompiluje ? nie po
    co ...skoro sa 'apty' i poldki ( co to za dziwo to nie wiem )
    ehh a potem kupa 'ynformatykow' ze biegla znajomoscia linuxa..

    m.

  • 9. Data: 2004-07-12 09:30:20
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Mon, 12 Jul 2004 11:24:48 +0200
    marcins <m...@c...pl> wrote:

    > hehe no tak. niedlugo dojdzie do tego ze jesli spod GUI nie da sie
    > zrobic czegos to system jest _do bani_. ludzie czy wy potraficie
    > cokolwiek skompilowac ?

    ROTFL :-)

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 10. Data: 2004-07-12 10:30:42
    Od: abba <a...@o...pl>

    gentoo!!! gentoo!!! gentoo!!! gentoo!!! gentoo!!!