PracaGrupypl.praca.dyskusje[REQ] Philips Lighting Poland › Re: [REQ] Philips Lighting Poland
    From: "zasit" <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [REQ] Philips Lighting Poland
    Date: Fri, 3 Jun 2005 17:24:39 +0200

    to sciema

    pochodze z tego miasta i wiem co i jak

    nie zgodze sie z jednym ze duzo wymagaja

    ogolnie duzo sciemniania jest dbaja o to o co nie trzeba sprowadzili stara
    tasme do robienia statecznikow z holandii i ciagle im sie psuje
    :]
    brat byl na praktyce i jego opiekunem byl koles moze ze 2 lata od niego
    starszy
    widzial go tylko raz
    lazil caly czas po zakladzie i nic nie robil
    nie zatrudnili go tylko dlatego ze byl nie po takim wydzial co oni chciali

    wymagaja tylko jednego
    dobrego jezyka

    ale ten filips to jedna wielka sciema
    nie ma tam profesjonalistow
    koles z bloku pracowal na tasmie potem robil zaoczne w bialystoku i teraz
    jest wielkim inz i sie buja

    dziewczyna z dalekiej rodziny byla prawa reka prezesa (co wyzszczego nawet
    nie ma wyksztalcenia)
    i po jakims czasie zrezygnowala i siedzi teraz w kanadzie (angielski
    perfekt)

    ogolnie znajduja tam zatrudnienie tylko ci co sa z ketrzyna bo ludzie spoza
    rezygnuja widzac brak profesjonalizmu i to ze miasto to dziura
    :]
    kiedys napisalem do nich ladnyu list opisujac nepotyzm w zakladzie
    nawet mi nie odpowiedzili na pytania
    napisali tylko cos "ze tak sie robi w japonii"

    o to byly moje krotkie uwagi

    Znam sie troche na rzeczy aktulanie prowadze serwis www.netelektryk.com