PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko za 100 punktów

  • 1. Data: 2005-08-24 18:43:24
    Temat: Pytanko za 100 punktów
    Od: "madej" <r...@o...pl>

    Cześć wszystkim pracownikom i bezrobotnym.
    Kumpel ma takie pytanko.
    Mieszka w Bydgoszczy a pracuje od roku w Warszawie w delegacji. Zjazd co dwa
    tygodnie, itp itd.
    Pracodawca od roku nie płaci mu delegacji, z własnej kieszeni musi sobie
    opłacić pokój lub sobie sam coś załatwić lub spanie w samochodzie. Czy jest
    jakis knyf aby od niego odzyskać kaske.Może jakis sąd lub przepis
    prawny.....
    Czy pozostaje wynajęcie paru chłopaków aby mu obili troszeczke twarzyczke.
    Licze na szybką odpowiedz.
    Pozdrowionka.
    Madej

    "Piwko jest dobre na wszystko"

  • 2. Data: 2005-08-24 20:45:46
    Temat: Re: Pytanko za 100 punktów
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Czy jest jakis knyf aby od niego odzyskać kaske.
    > Może jakis sąd lub przepis prawny.....

    Oj, jak ja lubię takie maile ;))))
    Ten język - niby polski, ale taki bardziej 'swojski'? ;)))
    Zawsze można poćwiczyć trochę mięśnie twarzy! ;)))

    > Czy pozostaje wynajęcie paru chłopaków
    > aby mu obili troszeczke twarzyczke.
    > Licze na szybką odpowiedz.

    I nie ma to jak szybkie rozwiązania! ;))) ...

    > "Piwko jest dobre na wszystko"

    ...i super odkrywcze maksymy...

    Doprawdy, czytanie postów na tej grupie wygrywa
    nawet z oglądaniem najnowszego odcinka jakiegoś
    tam BigBrothera czy innego 'wysoce inteligentnego'
    Idola! ;))

    --
    Koziorozec

  • 3. Data: 2005-08-25 08:39:53
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-08-24, madej <r...@o...pl> wrote:
    > Czy jest jakis knyf aby od niego odzyskać kaske.
    > Czy pozostaje wynajęcie paru chłopaków aby mu obili troszeczke
    > twarzyczke.

    Yo ziom, spoko k*, pier*, kup mózgoj*ba, bierz ziomali spod bloku i
    jumaj frajera spoko k*, szekierap, siema, nara! :-)
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 4. Data: 2005-08-25 13:17:56
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Yo ziom, spoko k*, pier*, kup mózgoj*ba, bierz ziomali spod bloku i
    > jumaj frajera spoko k*, szekierap, siema, nara! :-)

    Danielu, cóż za talent!!! ;))))
    Może powinieneś zacząć robić w hip-hopie! ;|| ;))
    Tekst do pierwszej piosenki... sorki 'kawalka', 'muzy', czy jakoś tak -
    już masz! ;)))
    Teraz wystarczy wyciągnąć cztery nuty z jakiegoś hitu sprzed lat,
    dodać trochę 'yea, yea', kilka lasek w stringach lub bez i...
    szafa gra! ;)))

    Zaraz mnie hip-hopowcy zapostują! ;)))

    Psstt! W razie czego - proszę o poparcie jakichś sprzymierzeńców ;))

    --
    Koziorozec

  • 5. Data: 2005-08-25 14:48:44
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik "Koziorozec" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szafa gra! ;)))
    >
    > Zaraz mnie hip-hopowcy zapostują! ;)))
    >
    > Psstt! W razie czego - proszę o poparcie jakichś sprzymierzeńców ;))

    ROTFL^2

    Pozdrawiam
    kantor

  • 6. Data: 2005-08-25 16:48:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 24 Aug 2005 20:43:24 +0200, "madej" <r...@o...pl>
    zakodował:

    >Mieszka w Bydgoszczy a pracuje od roku w Warszawie w delegacji. Zjazd co dwa
    >tygodnie, itp itd.

    Co ma na umowie o pracę jako miejsce wykonywania pracy?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2005-08-25 17:37:14
    Od: "darek" <p...@p...onet.pl>

    ......kilka lasek w stringach lub bez i...

    i jestem aby kurna były bez :)

    darek

  • 8. Data: 2005-08-25 18:55:07
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > i jestem aby kurna były bez :)
    >
    > darek

    A słyszałeś o tym, że kiedyś szukało się ciała w bieliźnie,
    a teraz bielizny w ciele??? ;)))

    --
    Koziorozec

  • 9. Data: 2005-08-25 20:25:54
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-08-25, Koziorozec <k...@g...pl> wrote:
    > A słyszałeś o tym, że kiedyś szukało się ciała w bieliźnie,
    > a teraz bielizny w ciele??? ;)))

    To było inaczej: "kiedyś tyłek było ledwo widać zza majtek, a teraz
    majtki ledwo widać zza tyłka :)"

    Daniel

  • 10. Data: 2005-08-25 20:27:14
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    On 2005-08-25, Koziorozec <k...@g...pl> wrote:
    > dodać trochę 'yea, yea', kilka lasek w stringach lub bez i...
    > szafa gra! ;)))

    Złote łańcuchy i Mercedesa :) Niestety jest jeden problem: nie jestem
    Murzynem :-(

    Daniel