PracaGrupypl.praca.dyskusje › EUROBANK

  • 1. Data: 2005-08-24 16:03:51
    Temat: EUROBANK
    Od: "KaM" <s...@i...pl>

    Witam serdecznie.
    Czy ktoś z grupowiczów orientuje się jak pracuję się w EUROBANKU, atmosfera
    , płaca , ludzie , czy targety w miarę realne czy takie aby zawsze premii
    nie było .
    Dodam , że interesuje mnie praca tam na stanowisku OPIEKUN SIECI WŁASNEJ tj.
    gość który jeździ po biurach kredytowych i no dalej wiecie .
    Z góry dziękuje i pozdrawiam

    KaM

  • 2. Data: 2005-08-25 09:20:15
    Temat: Re: EUROBANK
    Od: <a...@n...pl>

    Brałam udział w rekrutacji do Eurobanku i prawdę mówiąc byłam pod ogromnym
    wrażeniem profesjonalizmu osób które ze mną rozmawiały.
    Ludzie na poziomie i oferta też.
    Wtedy przy tej okazji robiłam wywiad o atmosferze pracy.
    Podobno jest bardzo ok.
    Młody zespół ciekawych ludzi.

    Asia